FANDOM

Autorstwa Fargothena

Kompania Missfortune - To kompania służaca za czasów Imperium. Składała się z ponad 260 żołnierzy, prawie 2 razy więcej niż przeciętna kompania. Była dowodzona przez Jak'a Dimitrova. Specjalizowała się w misjach szturmowych/likwidacji pojedyńczych celów. Składała się tylko z członków 501-szego Legionu, znanego w tych czasach jako Pięść Vadera. Byli oni prawdopodobnie najlepiej wyszkoloną jednostką w Imperium.

Jednostki

Szturmowcy

Zwykli szturmowcy, którzy przeszli ekstra rygorystyczny trening, aby być dodatkowo wytrzymali, celni, zdyscyplinowani oraz niebezpieczni. Wielu weteranów oraz doświadczonych żołnierzy dołączało do 501-szego Legionu, po czym niektórzy zostali wysyłani do Kompanii Missfortune.

Shock Troopers

To specjalnie wytrenowane jednostki, przeznaczone do korzystania z ciężkiego sprzętu, takiego jak rakietnice, karabiny blasterowe itp. Zazwyczaj zostają przeznaczeni do niszczenia czołgów, pojazdów, statków oraz innych obiektów o przeznaczeniu obronnym/ofensywnym. Korzystają również z min, granatów oraz detpacków.

Piloci

Kompania również posiadała własną eskadrę myśliwców, znaną jako Eskadra Blackwinter. Składała się z 15 pilotów oraz 6 komandosów. Wszyscy piloci ukończyli co najmniej 10 misji.

Zwiadowcy

Elitarna jednostka wyszkolona w dziedzinie surwiwalu, operacji w terenie oraz ogólnego przetrwania/zwiadu. Zwiadowcy w kompanii znani są jako Speed Devils.

Imperialni Komandosi

Imperialni Komandosi to najbardziej elitarna jednostka Imperium. Było ich 107, w tym ponad 10 w Kompanii Missfortune. Dostawali oni rozkazy bezpośrednio od Dartha Vadera, oraz czasami służyli jako kapitanowie w oddziałach zwykłych szturmowców.

Znani Członkowie

  • Jak Dimitrov - Dowódca Kompanii, komandor w 501-szym Legionie.
  • Cord Phalanx - Wice-dowódca kompanii, kapitan w 501-szym Legionie oraz Imperialny Komandos.

Galeria

Ciekawostki

  • Nazwa kompanii jest grą słów gdyż ma dwa znaczenia, niefortuna oraz pani fortuny.
  • Byli oni jedyną jednostką w Armii Imperialnej która nosiła pancerze z dodatkiem niebieskiej barwy, gdyż Vader przekonał Imperatora że 501 Legion powinien jakoś się odróżniać od reszty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki