FANDOM

Kol Daral to Padawan, a następnie Rycerz Jedi urodzony na planecie Tatooine w roku 39 BBY. Został zabrany do Zakonu Jedi w wieku 4 lat.

Biografia

Wczesne życie (39-35 BBY)

Kol urodził się w 39 BBY na planecie Tatooine. Pierwsze lata swojego życia spędził razem z rodziną, z której najbardziej zapamiętał brata Kamissa. Razem z nim spędzał wolny czas, bawiąc się na łące. Gdy na Daral zjawili się Jedi, by zabrać Kola na szkolenie, chłopak mimo płaczu swojej matki, zapragnął pójść z nimi. Wkrótce potem, Daral przybył na Coruscant, gdzie powitał go mistrz Yoda, przepowiadając mu wspaniałą przyszłość. Razem z nim młodzieniec udał się do świątyni jedi, gdzie rozpoczął szkolenie.

Padawan

Kol Daral został padawanem mistrza Clo-Shila Aborssy już tydzień po zostaniu padawanem Clo-Shila wysłali ich na misje. Misja miała na cel przerwanie budowania fabryk droidów na Stejwonie.

Pasowanie na rycerza Jedi

Rada Jedi zgodnie uznała, że Kol po misji na Bandomeer i obezwładnieniu lolrda sithów Dartha Tyranusa zasłużył na pasowanie na Rycerza Jedi. Gdy tylko wrócił na Coruscant odbyła się uroczysta ceremonia obcięcia warkoczyka Padawana. Podczas wojen klonów pełnił początkowo funkcję komandora, a później generała.

Styl walki

Kol walczył Makashi, a więc podczas walki używał szybkich cięć, rzadko polegając na pchnięciach. Jego ruchy były dość oszczędne. Sporej liczby ciosów, które padły w jego stronę nie blokował. Zamiast tego uchylał się przed nimi. Często podczas pojedynku używał Mocy do rozbrojenia przeciwnika, jak również do bardziej radykalnych celów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki