FANDOM

autorstwa WojtekNinjaZX
autorstwa DarkWarrior14
Ken Zener jest to łowca nagród i przywódca gangu Dead Hunters.

Wygląd

Ma specjalny naramiennik, a w nim ma katane. Ma specjalną chustę. Ma czarne włosy , brązowe oczy i ma 175 cm wzrostu.

Historia

Wczesne życie

Urodził się na Jakku w 4 ABY. Jego rodzice umarli, kiedy ten miał 10 lat. Potem wychowywał się sam. Swój ekwipunek tworzył od 12 roku życia. Zarabiał za oddawanie nie potrzebnych części, które znalazł. W wieku 18 lat uzbierał na swój pierwszy statek, którym odleciał na Coruscant, gdzie zaczął pierwsze zlecenia.

Pierwsze zlecenia i poznanie Shakara

Jego pierwsze zlecenie było na Macena Fratina. Za martwego dostałby 10 000 kredytów, a za żywego 15 000. Znalazł go w pewnej kantynie, przez co doszło to strzelaniny, jednak ten przeżył. Odebrał Macenowi broń i go związał. Jednak Macen uciekł, ale mu pomógł pewien Rodianin - Shakar. On razem z Kenem zabrali Macena i dali zleceniodawcy. Shakar i Ken razem się zaprzyjaźnili, i postanowili stworzyć gang dla łowców nagród. Polecieli odnaleźć kolejnych członków oraz wykonywać zlecenia.

Poznanie Chena  i Zena

Kiedy Shakar i Ken zatrzymali  się na Coruscant poszli szukać nowych członków gangu. Kiedy pewien podejrzany człowiek się pojawił, Ken zobaczył, że on jest warty 100 000 kredytów. Zaczeli strzelanine, ale ten uciekł. Shakar i Ken zaczeli go ścigać, jednak złapać pomogli im bracia Chen i Zen. Ken zaprosił ich to gangu, na co bracia przystąpili.

Poszukiwanie pewnego Jedi

Razem z pełnym składem wyruszyli na poszukiwanie pewnego Jedi, który był warty 500 000 kredytów. Kiedy go znaleźli, Jedi włączył miecz i zaatakował Kena, który obronił się swoim mieczem świetlnym. Walka trwała, ale w końcu Ken wygrał odcinając Jedi głowę.

Fortuna oraz nowa siedziba

Po wielu zleceniach drużyna zarobiła 2 000 000 kredytów. Postanowili więc zakupić statek. Znaleźli lekki frachtowiec YT-1300 o nazwie Jastrząb Zniszczenia. Zakupili go, zabrali rzeczy z starej siedziby i odlecieli na Lothal.

Zmodyfikowanie składu

Podczas pobytu na Lothal, znaleźli dwóch nowych członków załogi, Nye Terie oraz Ernera Phantera. Ken i Nya zakochali się w sobie a Erner zaprzyjaźnił się z Chenem i Zenem. Odlecieli szukać nowych zleceń.

Ślub

6 miesięcy później, Ken i Nya postanowili wziąć ślub. Wzieli ślub na pokładzie Jastrzębia Zniszczenia, natomiast wesele odbyło się w pewnej, opuszczonej bazie. Tam również, Nya i Ken spędzili noc poślubną.

Dzieci i śmierć

Nya i Ken przestali być łowcami nagród. Doczekali się dwójki dzieci, syna i córki. Nya umarła w 80 ABY, a Ken w 104 ABY.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki