FANDOM

Jusain Hellint
Imię i Nazwisko Jusain Hellint
Rasa

3/4 człowiek, 1/4 Mirialan

Pochodzenie Naboo
Data urodzenia 37 BBY
Płeć Męska
Kolor oczu Bladozielone
Kolor włosów Jasnybrąz
Wzrost 184 cm
Przynależność Zakon Jedi, Republika Galaktyczna

Jusain Hellint padawan Jedi żyjący w Erze upadku Republiki. Był 3/4 człowiekiem i 1/4 Mirialanem. Pochodził z planety Naboo.

Biografia

Jusain Hellint urodził się na pięknej planecie o nazwie Naboo w roku 2 BrS. Mimo iż był bardzo mały gdy zabierano go na szkolenie zapamiętał piękno rodzinnego świata.

Pierwsze kroki w Zakonie

Już od początku swojego pobytu w świątyni Jusain uważany był z zdolnego ucznia. Starał się dowiedziac się jak najwięcej o galaktyce przed zostaniem Rycerzem, by móc dobrze wykonywac swoje obowiązki. Dużo czasu spędzał na

przesiadywaniu w archiwach Świątyni na Coruscant i chłonięciu wiedzy. W roku 7 po GrS do Świątyni przybył Cereański Mistrz Jedi Geho-Feo Andral'la. Był wielkim podróżnikiem i starał się odkrywać wszelkie cuda Galaktyki. Potrzebował właśnie takiego ucznia jak Jusain, posiadającego dużą wiedzę o świecię. Jusain Hellint został padawanem Cereanina.

Wojny Klonów

Początek

Podczas, gdy wybuchła bitwa o Geonosis Juain i mistrz Andral'la byli właśnie podczas emocjonujących poszukiwań na odlełym świecie o nazwie Et-i'iX IV. Gdy dotarła do nich wiadomość o rozpoczęciu wojny natychmiast porzucili wykopaliska i postanowili udać się na Geonosis. Jednak szybko zorientowali się że zblisza się wielka burza. Przez kilka dni trwania zjawiska nasłuchiwali wieści z frontu. W końcu po 2 tygodniach czekania pogoda zaczeła stopniowo ustępować na sile. Po odczekaniu jeszczę 5 dni, gdy burza całkowicie znikneła, Jedi udali się do serca Galaktyki. Na Coruscant dowiedzieli się dokładniej o aktualnej sytuacjii w galaktycę. Następnie obięli dowódzwo nad oddziałami klonów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki