FANDOM

Autorstwa JotKaSa, Kompkompa
Era-foEra-legacy
Era-jerzverse-dark

Koordynaty
Nad tym artykułem pracuje JotKaS. W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu.

Julia Advare to córka Karolii Advare i Krieana i siostra bliźniaczka Christiana Advare. Urodziła się w 41 ABY na planecie Arkaness. Jej celem było za wszelką cenę zgładzić Dartha Piguesa. W 55 ABY dołączyła do akademii imperialnej na Splum. W 58 ABY ukończyła akademię na pierwszym miejscu i otrzymała stopień komandora porucznika. Została przydzielona na superniszczyciel Darksidizator należący do Drugiej Inkwizycji. W myśliwcu TIE/fI walczyła na trzeciej wojnie galaktycznej.

Po wojnie Julia została awansowana na komandora. Została przydzielona na niszczyciel Classifizator należący do Dziewięciu. W 68 ABY, po wojnie tramarskiej została moffem jednego z nieistotnych sektorów Tramaru. Rok później ożeniła się z nowym Imperatorem Vinixem Ren. Ten awansował ją na wielkiego moffa całej galaktyki Tramar. Rok później zabiła go i uciekła do Dzikiej Przestrzeni. Po morderstwie nowy Imperator Vandar Ren odebrał jej tytuł Wielkiego Moffa i wydał na nią wyrok śmierci, który miał być wykonany, kiedy zostanie złapana. Pięć lat później, zgodnie z imperialnym prawem, wyrok został cofnięty, ale Imperator przedłużył jego ważność. W 77 ABY dołączyła do Królestwa KOSI, gdzie została wielkim generałem. Dowodziła wojskami KOSI podczas bitwy o Marcanę.