FANDOM

Jereel Varrox był Jedi żyjącym w schyłkowym okresie istnienia Republiki Galaktycznej. Był drugim uczniem Triviusa Marleveya i jego największym przyjacielem. W wieku 2,5 roku został odnaleziony i zabrany do Świątyni Jedi na szkolenie. Był bardzo pojętnym uczniem. W 47 BBY mając 13 lat został wybrany przez Marleveya na padawana. Jego miecz miał niebieskie ostrze. Z rozpoczęciem Wojen Klonów został mianowany mistrzem (wyszkolił juz padawana) i przydzielony jak dowódca 122 Batalionu Szturmowego. Przeżył rozkaz 66 i skrył się na Tatooine. Nie mogąc wytrzymać straty niemal wszystkich przyjaciół jakich miał chciał popełnić samobójstwo, ale wpływ ducha mocy Qui-Gon Jinna sprawił, że Jereel odzyskał równowage. Rok później, w 18 BBY na planete przybył Lord Vader i klony. Jereel zabił wszystkich żołnierzy i nawązal walkę na miecze z Lordem Sithów. Jereel zaczął zyskiwać przewage, lecz Vader wykorzystał leżące obok ciała klonów i podczas gdy Varrox skupiał się na mieczach świetlnych odbezpieczył granat przypięty do pasa z wyposarzeniem martwego żołnierza i uciekł na swój statek. eksplozja rozsadziła całe pomieszczenie, w którym odbywała się walka. Jedi nie miał szansy przeżyć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki