FANDOM

Autorstwa WojtekNinjaZX
 
Autorstwa DarkWarrior14
Jeff Ragans to pilot Buntowników  i brat Tima Ragansa.

Biografia

Wczesne życie

Urodził się w 5 ABY. Jego starszy brat, Tim bardzo się ucieszył na wieść, że będzie miał brata. Pokazywał i uczył go wszystkiego, co umiał i wiedział.  15 ABY wstąpili to buntowników, Tim jako pilot, a Jeff póki co uczył się latać myśliwcami. Poznał tam Emily Tamon, która się w nim podkochiwała.

Pierwszy lot myśliwcem i śmierć Brata

Kiedy wybuchła Bitwa o Jakku, Jeff po raz pierwszy usiadł za sterami myśliwca. Zestrzelił wiele myśliwców TIE, jednak okazało się, że jego brat został zabity. Jeff popadł w depresję, przez co nie był na świętowaniu wygranej i odsłonięciu pomniku Brata.

Powrót to obowiązków

Podczas szykowania się to Bitwy o Tarnar V, Jeff postanowił przestać myśleć o śmierci brata i wykonać jego cel - pokonać Zakon Zwolenników Imperium. Zestrzelił wiele myśliwców TIE podczas wszystkich bitw z Zakonem. Po pokonaniu Zakonu odwiedził pomnik brata i złożył kwiaty.

Śmierć

Jeff doczekał się rodziny. Miał 3 dzieci, które nazwał kolejno EmilyChris oraz Tim Junior. Potem zmarł z powodu pewnej choroby, o czym wspomina Chris w bazie Galaktycznej Ochrony.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki