FANDOM

Autorstwa Fargothena

Jarvis Felenn to Jedi żyjący pod koniec Starej Republiki. Był on uczniem Mistrzyni Keelyvine Reus.

Biografia

Wczesne życie i Zakon

Jarvis urodził się w 38 BBY na Kuat. Jego matka zmarła przy porodzie, a zaraz po urodzeniu został zabrany przez dwójkę Jedi do świątyni na trening, za prośbą jego umierającej matki, która czuła w nim wielki potencjał. W świątyni zaczął trenować z innymi młodzikami pod okiem mistrza Yody, a w wolnych chwilach uczył się od Rycerzy oraz czasami nawet Mistrzów, którzy dawali mu wskazówki co do treningu w walce mieczem. Uwielbiał spędzać czas ucząc się od mistrza Fisto, ze względu na jego humor oraz znajomość Pierwszej Formy walki mieczem, której nauka była wymagana dla wszystkich Jedi i co do której mistrz Kit dawał mu liczne wskazówki. Jako jeden z nielicznych wiedział o stosunkach mistrza Kita do mistrzyni Aayli, lecz obiecał, iż jego sekret jest z nim bezpieczny. W wieku 12 lat uczestniczył w turnieju Młodzików, podczas którego pokonał wszystkich swoich 31 przeciwników, W pierwszej rundzie pokonał swojego przeciwnika, i pokonywał kolejnych aż do rundy 8, w której ostatnich 6 zwycięzców zmierzyło się w pojedynku wszyscy-na-wszystkich, który Jarvis wygrał. Dzięki wygranej, Mistrzyni Keelyvine Reus uznała go za dogodnego ucznia, wierząc, iż będzie on zdyscyplinowany oraz umiejętny.

Pierwsza Misja i Ilum

Razem ze swoją mistrzynią udali się na Cato Neimodię, gdzie schwytali członka Federacji Handlowej, który był podejrzany o sprzedawanie piratom broni. Po udanym schwytaniu, ów handlarz został wysłany do więzienia, po dokryciu jego współpracy z piratami. Po udanej misji, jego mistrzyni wysłała go do świątyni, gdzie kazała mu pomedytować. Po medytacji, mistrzyni oznajmiła mu, iż jutro wyruszą na Ilum, gdzie młody Jarvis zdobędzie swój pierwszy kryształ. Nastepnego dnia, wraz z mistrzynią Reus udał się na Ilum, gdzie podążył do jaskini z kryształami. Tam też znalazł swój pierwszy kryształ koloru niebieskiego, przy którego pomocy zbudował swój pierwszy miecz. Wrócił tam również rok później, aby zdobyć kryształ do jego drugiego miecza.

Chwilowe zastępstwo

W 25 BBY, jego mistrzyni oddała go w ręce rady, któa miała zadecydować chwilowe zastępstwo dla młodego Jarvisa, którego mistrzyni dostała ważną misję dyplomatyczną, która zajęłaby długi czas i Felenn nie mógł by na nią polecieć, nie będąc w pełni wytrenowany. Ostatecznie wypadło na Mistrza Kita Fisto. Uradowany Jarvis chętnie został chwilowym uczniem Fisto, ze względu na powagę i niesamowitą dyscyplinę, która jest wymagana do bycia uczniem Keelyvine, co nie było potrzebne pod nauką Kita, więc Jarvis mógł mieć chwilę spoczynku.