FANDOM

autorstwa PieskkuPL

Komandor Jak Dimitrov - również znany jako Jakey lub Profesor za czasów służenia jako wsparcie taktyczne, był imperialnym szturmowcem komandorem dowodzącym kompanią Missfortune .

Biografia

Wczesne życie

Jak urodził się w 27 BBY na planecie Naboo w bogatym rodzie Dimitrov. W wieku 10 lat postanowił dołączyć do Imperium jako szturmowiec. W 16 BBY pobił się z bandą szkolnych osiłków przez co zdobył bliznę na wardze i czole. W wieku 14 lat poszedł do Akademii Imperialnej z której wyszedł w 9 BBY z dyplomem wsparcia taktycznego żołnierzy. Po tym, jego kariera w Imperium się rozpoczęła...

Służba dla Imperium i niespodziewany awans

Przez 2 lata służył jako wsparcie taktyczne na polu bitwy. Pewnego razu w polu on i jego kompani dostali rozkaz odwrotu, którego mało który żołnierz posłuchał. Jak biegł w stronę bazy by się schronić, gdy nagle obejrzał się za siebie i ujrzał prawie cały oddział martwy. Stał na polu osłupiony, po czym podbiegł do martwego medyka i zabrał mu apteczkę. Podbiegł do jednego ze szturmowców który jak się okazało żyje, i natychmiastowo, pomimo świszczących strzałów z blasterów i praktycznie żadnego wyszkolenia medycznego zaczał opatrzać ciężką rane po wybuchu detonatora. Gdy szszył oraz opatrzył ranę, wziął rannego kompana na plecy i zaczął biec jak najszybciej tylko mógł w stronę bazy, gdy nagle oberwał od snajpera strzałem w napierśnik. Jak padł na ziemię i zaczął krwawić, gdy nagle podbiegł do niego żołnierz. okazało się, że to żołnierz wroga który wycelował Jak'owi w twarz blaterem i już miał strzelić, gdy nagle padł jak ścięty. To wsparcie przybyło! Pomyślał Jak po czym stracił przytomność. Po pobudce okazało się, że żołnierz którego uratował to niejaki generał, który serdecznie Jakowi podziękował i za swą odwagę na polu walki nagrodził go rangą komandora. Przez kolejne 11 lat służył i wygrywał bitwy dla Imperium. Jego kompania miała zły posłuch wsród Rebelii.

Dalsze życie

Niewiele wiadomo na temat dalszego życia Jak'a, wiadomo tylko że po rozpadzie Szczątek Imperium został najemnikiem razem ze swoimi członkami kompanii, a potem się ożenił i miał dwójkę dzieci.

Ciekawostki

  • Nazwisko Jak'a, Dimitrov jest rosyjskim nazwiskiem.
  • Jak po zdobyciu rangi komandora dostał pancerz szturmowca z niebieskimi pasami namalowanymi na pancerzu, co jest nawiązaniem do pancerzy klonów za czasów Republiki, które także były podzielone kolorystycznie.
  • Gdy został komandorem przydzielono go do 501 Legionu, znanego jako "Pięść Vadera".
  • Jak był oburęczny.
JakLego.jpg

LEGO figurka Jak'a

Więcej z Fandomu

Losowa wiki