FANDOM

autorstwa Komandor Fly
Imperium to seria opowiadań autorstwa użytkownika Komandor Fly. Jej akcja opowiada o wojnie Atronu i Nowej Republiki.

Historia

Seria pierwsza

Opowiadania takie jak Imperium Zła, Projekt: Ultra żołnierz (opowiadanie), Agent Kyle, Zemsta Upadłych, Wielka wojna, Epicki pojedynek, Symbioza i Metamorfoza powstały na Fanonpedii. Ostatnie z nich zostało nienapisane do końca i składało się jednej linijki. Opowiadania były znane pod innymi nazwami, były krótsze, zawierały sporo tzw. "elementów śmiechowych", które są typowe dla stylu Fanonpedii. Pozostałe opowiadania powstały na Arkanii. Seria (tak to ujął autor) "ciągnęła się jak flaki z olejem". W końcu wraz z osiemnastym rozdziałem Za Republikę! seria pierwsza została zakończona mimo iż w miało to stać się wcześniej.

Seria druga

Seria druga została podzielona na dwie pod-serie. Autor obiecał na czacie, że jak dokończy pierwszy rozdział Pokłosia to napisze o czym ma być fabuła drugiej serii. Blog został napisany. Opinie o pierwszym rozdziale Pokłosia były bardziej pozytywne niż autor się spodziewał m. in. 125% [1] przyznał w ocenie ówczesny Wicelider - Havenite Officer. Jakiś czas później został opublikowany kolejny rozdział i okładka podserii. Została ona oceniona na 1/10 w skali ogólnej, a 5/10 w standardach Arkanii wg. Havenite Officera.

Opowiadania

Seria Pierwsza (52 ABY - 63 ABY)

Mechatronus, Found, Scream zakładają Atron. Nowa Republika walczy z Atronem. Jedi walczą z Sithami. Tak się zaczęła Druga Wojna Domowa w Galaktyce.

1. Imperium Zła (52 ABY)

2. Projekt: Ultra żołnierz (opowiadanie) (53 ABY)

3. Agent Kyle (54 - 55 ABY)

4. Operacja:Pokój (56-59 ABY)

5. Oddział Rek (55 ABY, 60 ABY)

6. Brygada Seekerów (54 ABY, 60 ABY)

7. Zemsta Upadłych (60 ABY)

8. Wielka wojna (61 ABY)

9. Epicki pojedynek (61 ABY)

10. Jeden zginie, Jeden przeżyje (61 ABY)

11. Symbioza (61 ABY)

12. Metamorfoza (61 ABY)

13. Transformacja (62 ABY)

14. Technakarska bitwa (62 ABY)

15. Super-extra-multi-tera-megatajna misja (62,5 ABY)

16. Za Republikę! (63 ABY)

Seria druga (63 ABY - ? ABY)

Pod-seria pierwsza (63 ABY)

Atron rozpętał rewolucję w Nowej Republice i zajął jej stolicę. Żołnierze Republiki, którzy walczyli z Atronem na Stacji Cyberrax zostali teleportowany w różne miejsca w Galaktyce. Rozpoczęła się Trzecia galaktyczna wojna domowa.

1. (17.) Pokłosie (63 ABY)

2. (18.) Syzyfowe negocjacje (63 ABY)

3. (19.) Nie wywołuj wroga z bazy (63 ABY)

4. (20.) Jasna strona medalu (63 ABY)

5. (21.) Unieruchomieni (63 ABY)

6. (22.) Banicja (63 ABY)

7. (23.) Stara nienawiść nie rdzewieje (63 ABY)

8. (24.) [[]] (63 ABY)

9. (25.) [[]] (63 ABY)

10. (26.) [[]] (63 ABY)

11. (27.) [[]] (63 ABY)

Pod-seria druga (? ABY - ? ABY)

Seria trzecia (? ABY - ? ABY)

Seria czwarta (? ABY - ? ABY)

Seria piąta (? ABY - ? ABY)

Zarys fabuły

Bohaterowie

Nowa Republika

  • Doner Tesuk - premier Nowej Republiki; ojciec Katarna Tesuka. W Operacji:Pokój zostaje obalony. Tak naprawdę współpracował z Atronem. Debiutuje w Imperium Zła.
  • Katarn Tesuk - syn Donera Tesuka. Premier Nowej Republiki. Ginie dobity na Cyberraaxie przez Kylera Kaasa w opowiadaniu Za Republikę!.
  • Marek Nadon (Skywalker) - główny protagonista fanonu. Jest kuzynem Mechatronusa i Wiceprzewodniczącym Rady Jedi. Ma tendencje do mówienia patetycznych wypowiedzi.
  • Revaner Shan - Wielki Mistrz Jedi Dawny mistrz Kylera Kaasa. Walczy podwójnym mieczem świetlnym i tarczą laserową. Brat Revrera Shana
  • Revrer Shan - Jedi i dawniej przyjaciel Kylera Kaasa. Odkrywa, że Mechatronus to Kyler w opowiadaniu Za Republikę!. Młodszy brat Revanera Shana.
  • Olen Pax - Generał Nowej Republiki. Dowódca 29 Brygady i Oddziału Foundbuster
  • Exer Magnus - Arcy-generał Nowej Republiki.
  • Arel Thawn - komandor i naukowiec.
  • Kyle Ris Wex - kapitan Republiki; członek 29 Brygady. Debiutuje w Agent Kyle. W tym, że opowiadaniu zostaje mu zwiększony metabolizm. Od czasu wydarzeń z opowiadania Metamorfoza Kyle może zmieniać się Symbiotianina. Siostrą Risa jest Ana Wex.
  • Gorgon Pools - generał 28 Brygady i Oddziału TESKO.
  • Bart Ackbar - potomek Giala Ackbara i Admirał Nowej Republiki.
  • Rev Dordon - generał brygady Pancernej. Lubi Olena Paxa i Kyle'a Risa Wexa. Idolem Dordona jest Longrime Armp. Postać Reva jest inspirowana przyjacielem Komandor Fly'a - Revaisem.
  • Longrime Armp - Szef Wywiadu Republiki. Uczestnik końcowej fazy Wojen Imperialnych.
  • Snik Ocwadr - Komandor floty. Debiutuje w Imperium Zła. W każdej bitwie, w której uczestniczy zazwyczaj ucieka. W Zemście Upadłych zostaje zabity przez Faxara.
  • Jay Makresun - weteran wielu wojen Nowej Republiki. Nadal jest członkiem Armii Nowej Republiki. W serii debiutuje w Wielkiej wojnie.
  • Ana Wex - siostra Kyle'a Wexa i kapitan sił lądowych.
  • Smoke Nreensc - kadet Gwardii Narodowej Nowej Republiki. Debiutuje w Za Republikę!.

Atron

  • Mechatronus/Kyler Kaas - arogancki lider Atronu; dawniej Jedi i przyjaciel Marka Nadona. Debiutuje w Imperium Zła. Walczy dwoma czerwonymi mieczami świetlnymi. Mechatronus ujawnia swoją tożsamość Markowi Nadonowi w opowiadaniu Projekt: Ultra żołnierz.
  • Scream Ntras - wice-lider Atronu. Jego celem jest zostanie Liderem Atronu i obalenie Mechatronusa. Za swoje ambicje, które prawie udaje mu się spełnić zostaje wydalony z Atronu w opowiadaniu pt. Zemsta Upadłych.
  • Found - generał Atronu. Kiedyś był interfejsem stworzonym przez Altena Raxe, jednak po zhakowaniu Droida-Hakera udaje mu się zrobić ciało z Synthesdium. Od wydarzeń poprzedzających Technakarską bitwę zaczyna używać kodu do porozumiewania się.
  • Faxar - Admirał floty Atronu. Debiutuje w Imperium Zła. Przyjaciel Screama.
  • Kylen Oturs - medyk, asystent Watka i szef Oddziału Kylena. Jego partnerem jest Knockdown.
  • Watek Whaves - skakoanin i naukowiec. Często używa słowa "logiczne".
  • Knockdown - partner Kylena. Robot. Podobnie jak Breakout był kiedyś po stronie Nowej Republiki. W opowiadaniu Imperium Zła został przeprogramowany przez Founda. Wice-dowódca Oddziału Kylena.
  • Breakout (droid) - robot, który za wiele nie mówi. Dawniej służył pod rozkazami Nowej Republiki, jednak został przeprowadzony w pierwszym opowiadaniu przez Founda. Służy jako środek transportu Oddziału Kylena. Transformuje się w opancerzoną kanonierkę.
  • Dewasten - droid zbudowany przez Founda na bazie pancerza Altena Raxe.
  • Fly - adiutant Faxara w stopniu Komandora. Przez pewien czas używał do walki Apexowego pancerza. Jedyna osoba rozumiejąca kod Founda.
  • Darth Galverus - Sith i alchemik. Przez jakiś czas był uczniem Mechatronusa. Zajmuje się Finnem Balorem. Walczy czerwonym mieczem świetlnym. Debiutuje w Technakarskiej bitwie.
  • Darth Ninja - Sith
  • Darth Son - Sith
  • Darth Venom - Sith
  • Darth Thaynenn - Sith
  • Darth Iarakna - Lady Sith; pół-insektoidka, pół-człowiek. Debiutuje w Operacji:Pokój.
  • Grievous - cyborg. Tak naprawdę w Bitwie o Utapau mózg Grievousa nie uległ spaleniu. Został odnaleziony przez geonosjańskiego naukowca , który poddał go zamrożeniu. W tym czasie naukowiec zbudował nowe ciało dla Grievousa. W Imperium Zła mózg zostaje podczepiony do ciała. Grievous zabija jednak każdego kogo widzi. Nie udaje mu się pokonać za to Kylera Kaasa, któremu oddaje się pod rozkazy.
  • Finn Balor -
  • Darth Windy - nowe wcielenie Mace'a Windu. Powstał z połączenia zwłok Windu, przywołanego jego ducha, Mrocznej Materii Von Nepari i elementów cybernetycznych.

Inni

Czas i miejsce akcji

Akcja dzieje się w 52 ABY - 63 ABY. Miejsce wydarzeń to wiele różnych planet, głównie przestrzeń Atronu i Nowej Republiki.

Przypisy

  1. przyznano 5/4 tak naprawdę, ale przecież 5/4 = 125%. Autor wolał napisać w procentach bo je uważa za bardziej fachowe od ułamków zwykłych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki