FANDOM

Biografia

Wczesne życie (37 - 35)

Ian Roof urodził sie na Tatooine w 37 BBY miał jednego brata Kahmila Roofa. Zjawili się Jedi, by zabrać Iana na szkolenie, chłopak mimo płaczu swojej matki, zapragnął pójść z nimi. Wkrótce potem, Roof przybył na Coruscant, gdzie powitał go mistrz Yoda, przepowiadając mu wspaniałą przyszłość. Razem z nim młodzieniec udał się do świątyni jedi, gdzie rozpoczął szkolenie.

Szkolenie

Gdy Ianowi brakowało cztery tygodnie do osiągnięcia trzynastu lat, Yoda przygotował dla niego walkę treningową. Chłopak nie wiedział z kim będzie się mierzył, gdyż sędziwy mistrz zarządził pojedynek w opaskach na oczach. Zgodnie z poleceniem Yody, Roof pojawił się w sali treningowej z przesłoniętymi oczami. Gdy wszystko było już przygotowane, rozpoczął się pojedynek. Jego przeciwnikiem był rok starszy padawan Matt Omara. Ian znał go, gdyż Omara zawsze się wymądrzał. Pojedynek zakończył się zwycięstwem Iana.

Wojny Klonów

Wiadomo, że podczas wojen klonów walczył na bitwie o Affsternoom. Pod jego rozkazami służył klon CC-783. Iana mistrz zginął na jednej z bitw później jego mistrzynią została Allest Ukeje.

Upadek Republiki

Wiadomo, że Ian Roof przetrwał Rozkaz 66 i przebywał na Aldeeran do roku 1 BBY.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki