FANDOM

Autorstwa Fargothen
Ten artykuł dotyczy okresu Starej RepublikiTen artykuł dotyczy okresu Republiki GalaktycznejTen artykuł dotyczy okresu Wojen klonówTen artykuł dotyczy okresu władzy Imperium GalaktycznegoTen artykuł dotyczy okresu Nowej RepublikiTen artykuł dotyczy okresu Najwyższego PorządkuTen artykuł dotyczy okresu Nowego ImperiumTen artykuł dotyczy okresu autonomii MandalorianTen artykuł dotyczy okresu Sojuszy

Hercox  to organizacja przestępcza mająca w swoich szeregach najlepszych hakerów, szpiegów, agentów oraz przestępców w całej galaktyce. Ich siedziba oraz dane dotyczące czegokolwiek na temat tej organizacji są nieznane. Potajemnie współpracują z kilkoma różnymi frakcjami, przekazując (lub sprzedając) im wartościowe informacje.

Historia

Nikt nie wie gdzie ani kiedy powstał Hercox, dlatego owa organizacja jest ściśle tajna. Według mitów i miejskich legend członkowie Hercoxu porywają przestępców wszelakiej maści do podziemi, gdzie następnie oferują im dołączenie. Jeśli się zgodzą, to ich kariera się rozpoczyna, jeśli nie, ich żywot się kończy. Każda próba wdarcia się do rzekomych kwater głównych (Ponieważ nikt do tej pory nie znalazł prawdziwej kwatery głównej) Hercoxu kończyła się śmiercią detektywów, którzy tam się dostawali, zazwyczaj poprzez sprytnie zrobione domowe pułapki (Elektryczny pasterz w podłodze, trujący, bezzapachowy przeźroczysty gaz itp.)

Ciekawostki

  • Wielu uważało, iż Hercox przewyższał nawet Bothańską Sieć Szpiegowską pod względem wiedzy, ilości członków, oraz rzekomej roli granej "za kulisami" galaktyki.
  • Hercox jest bazowany na organizacjach z prawdziwego świata takich jak Illuminati, Anonymous oraz Legion of Doom.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki