FANDOM

Autorstwa Silvera635
Koordynaty
Nad tym artykułem pracuje Silver635. W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu.
Ghost – żołnierz, klon na służbie Republiki Systemowej. Wykonywał specjalne misje oraz służył królowi Onderonu, Loganowi Rashowi.

Biografia

Wczesne życie (20 BBY - 15 BBY)

Ghost urodził się na Kamino w roku 20 BBY.

Szkolenie (15 BBY - 10 BBY)

Wiadomo tylko tyle że został przyjęty do oddziału Breakout.

Bitwa o Illum (10 BBY)

Konflikt Onderoński (10 BBY - 5 BBY)

Pobyt na Teth (10 BBY)

Silver oraz jego oddział wyszli z wypadku bez szwanku, zginęli tylko piloci. Za to Malo zniknął, więc sierżant i jego ludzie wybrali się na poszukiwania zdrajcy. Okazało się że na Teth stacjonują klony Sojuszu Niezależnych Systemów. Na szczęście Jokerowi udało się nawiązać połączenie z dowództwem i do oddziału dołączyły posiłki. Bravo 1-1 pokonali oddział klonów wroga a w bitwie zginął Malo.

Uwolnienie Gankara Hana (10 BBY)

Gankar Han, mistrz Jedi został schwytany przez SNS. Oddział Silvera dostaje zadanie odbicia Hana. Bravo 1-1 przybywa na planetę Kzinaks. To tam jest przetrzymywany Gankar. Oddział przedostał się do bazy SNS i wtedy zaczyna się atak partyzantów na Centralę. Ludzie Silvera uwalniają Hana i czując się znakomicie w ogólnym chaosie panującym w Bazie opuszczają orbitę Kzinaks ze stratami 3 rannych (w tym Ghost) i przedostają się na Onderon.

Pierwsza bitwa o Onderon (10 BBY)

Tymczasem rozpoczął się Konflikt Onderoński. Silver i jego ludzie znaleźli się w wielkim niebezpieczeństwie pozostając w kleszczach pomiędzy dwiema armiami.

Czarny księżyc (9 BBY)

Ghost udał się na Czarny księżyc, 3 z 7 księżyców Onderonu w celu zniszczenia bazy Sojuszu. Silver dostał do bazy, założył ładunki wybuchowe i uciekł. Kilka chwil później, nastąpił wybuch.

Obrona Pantory (9 BBY)

Następnie, Ghost z Kompanią Zmierzch został wysłany do obrony Pantory, który miała być celem ataku Sojuszu. Dzięki Kompanii Zmierzch, RS obroniła kluczową planetę na Linii Jadena.

Bitwa o Telos IV (8 BBY)

Druga bitwa o Onderon (7 BBY)

Oblężenie Iziz (7 BBY)

Bitwa na Azkanis IV (1 ABY)

Ghost wziął udział w bitwie na Azkanis IV wraz ze Silverem i Loganem Rashem.

Ratunek dla Arthura Diamonda (2 ABY)

Kolejnym zadaniem Silvera była pomoc dla Arthura Diamonda. Arthur brał udział w bitwie na Callanis. Jednak jego oddział wpadł w pułapkę Sojuszu i Arthur zaginął podczas akcji. Ghost i oddział dostali się na planetę i odnaleźli ledwie żywego Diamonda. Joker zaopiekował się rannym Jedi, a pozostali członkowie osłanali ich odwrót.

Poszukiwania holokronu Dartha Uossosa (2 ABY)

Rada Jedi na Onderonie zainteresowała się holokronem Dartha Uossosa. Na poszukiwania holokronu ruszyli Logan, Diamond, Silver, Butcher i Ghost.

Zaginieni w Nadprzestrzeni (2 ABY)

Statek którym leciał Ghost utknął w Nadprzestrzeni. Po kilku dniach, Nadprzestrzeń wyrzuciła ich obok orbity planety Cossinus VI. Silver dowodził swoim oddziałem najlepiej jak mógł. Niestety łączność w statku została zerwana. Oddział był zmuszony do zaatakowania stacji Sojuszu na planecie. Po udanej ofesnywie, oddział przejął kontrolę nad stacją. Stamtąd poprosili sztab o transportowiec. Wszyscy szczęśliwie wrócili do domu.

Wsparcie dla Datin III (3 ABY)

Bitwa o Rasinn VIII (4 ABY)

Ahsoka i Ghost

Ahsoka i Ghost na Rasinn.

Ich pierwszą wspólną misją było zniszczenia dział Sojuszu na planecie Rasinn VIII. Oddział Bravo rozdzielił się na dwie grupy: jedna pod dowódctwem Silvera, druga pod dowódctwem Ahsoki (oboje byli komandorami). Grupa Ahsoki wpadła w pułapkę Sojuszu, lecz był tam Ghost, który ochronił młodą Tano. Następnie obie grupy zetkneły się. Silver wraz z Ahsoką ruszyli zniszczyć działa. Wykonali swoje zadanie, dzięki czemu Republika zajęła kolejną planetę należącą do Sojuszu.