FANDOM

Era-ni
Autorstwa Silvera635

Fritz — porucznik Imperium Systemowego, który brał udział w bitwie na przełęczy Hertten a także w negocjacjach na tej samej planecie.[2][1] Urodził się dwadzieścia trzy lata przed wojną nadprzestrzenną Huttów.[3] Brał udział bitwie o Pas Hertteński a także w negocjacjach na Hertten w piątym miesiącu 43 ABY, gdzie w obu przypadkach dowodził 43. Oddziałem Szturmowym. W trakcie „rozmów pokojowych” doszło do walk, w wyniku których Fritz i jego ludzie dostali się do niewoli. Porucznik został zastrzelony przez Hayara Kryze podczas ataku z nożem na księcia.[1]

Osobowość

Fritz był młodym i aroganckim oficerem Imperium Systemowego. Uważał, że jest nietykalny, nikt nie może go skrzywdzić. Gardził Mandalorianami, czego dowód dał podczas pobytu na Hertten. Swoim charakterem dorównywał Hayarowi Kryze.[1]

Wygląd

Fritz podczas akcji Nowego zagrożenia ma dwadzieścia trzy lata. Na Hertten jest ubrany w mundur oficera Imperium oraz wojskową czapkę. Poza tym to wysoki, szczupły szatyn o piwnych oczach.[2]

Pojawienia

Ciekawostki

  • Początkowo w negocjacjach na Herten miał brać udział Harssak, jednak autor zaniechał tego pomysłu uważając, że w opowiadaniu jest za dużo dowódców piratów a żadnych oficerów Imperium.

Notki i przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Nowe zagrożenie, rozdział XIV
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 Nowe zagrożenie, rozdział XII
  3. Te dane są najprawdopodobniej prawdziwe.