FANDOM

Autorstwa Fargothena
Era-foEra-niEra-nr
Koordynaty

FN-5337, również znana pod pseudonimem Skull, to szturmowiec o randze kapitana w 7 Dywizjonie Tajnych Operacji. Jest ona zastępczynią FN-5176, oraz dowodzi Oddziałem SRCO.

Biografia

Wczesne życie

FN-5337 urodziła się na Naboo, w rodzinie pro-imperialnych zwolenników. Jej ojciec był Szturmowcem, a matka była senatorką w Imperialnym Senacie, gdzie reprezentowała Naboo. Ze względu na to, że jej rodzina była blisko zżyta z Imperium przed jego upadkiem, w wieku 4 lat młoda dziewczynka została wysłana do Najwyższego Porządku na trening i służbę w nadziei na odnowienie Imperium.

Służba w Porządku

W 11 ABY, dziewczynka została wysłana do Najwyższego Porządku, gdzie rozpoczęła trening w Korpusie FN. Sam Rhoman Shrojun uczył jej obsługi blastera, gdyż wyczuł w niej wielki potencjał, oraz też w pewnym stopniu dlatego, gdyż Skull też była kobietą, tak jak jego dawna ulubiona uczennica Phasma. W 16 ABY Shrojun zajął się formowaniem wojsk do ewentualnej inwazji na Republikę, a stanowisko koordynatorami szkoleń przejęła sama Phasma, wtedy prosperująca osiemnastolatka po szkoleniu taktycznym. Kapitan, poinformowana przez mentora o osiągnięciach dziewięciolatki w pewnym stopniu traktowała ją jak córkę, choć okazywała to w całkiem wymagający oraz chłodny sposób. Podczas treningu Nawiązała też przyjaźnie z innymi szturmowcami, takimi jak Brick, Bait, Devil i Alex.

Akcja na Coruscant

W 26 ABY, Skull razem ze swoimi kompanami została wysłana na Coruscant, gdzie mieli za zadanie namierzyć i złapać pewnego dyplomatę. W czasie gdy jeden oddział szukał go na jednej z długich Corsucańskich ulic, Skull razem z Alexem, Baitem, oraz Devilem szli przez ową ulicę, rozglądając się. Gdy udało im się namierzyć cel, podeszli do niego, lecz ten natychmiastowo rzucił się na szturmowców. Bait'owi udało się go znokautować pałką Z6, i zabrano go spowrotem na Snoke's Den, gdzie go przesłuchiwano.

Operacja: Czarna Wieża

Podczas owej operacji na Coruscant, Skull razem z pozostałymi członkami Oddziału Alpha brała udział w tej akcji. Razem z Oddziałem Alpha weszła do akcji po tym, jak Oddział Delta zniszczył generatory tarcz w Wieżowcu, Skull razem z innymi podleciała transporterem pod wieżowiec, po czym zaczęli się po nim wspinać, i dostali się na poziom z kwaterą bogatego dyplomaty Kellena Visa. Tam, okazało się, iż okna są opancerzone durastalą, i nawiązano kontakt z Oddziałem Delta, który wysłał jednego z żołnierzy wyposażonego w ładunki wybuchowe. Po wysadzeniu ładunków, Oddział wszedł do pokoju, gdzie nawiązali wymianę ogniową z ochroną Kellena. Sam Kellen wyskoczył przez okno, popełniając samobójstwo. Jego ciało zabrano na Snoke's Den.