FANDOM

Autorstwa Fargothena
Erars(czeska)Eranr(czeska)Erafo(czeska)Erani(czeska)

FN-5032 nazywany przez swoich kompanów Brick, to szturmowiec Należący do Najwyższego Porządku. Jest starszym sierżantem w 7-mym Dywizjonie Tajnych Operacji, gdzie dowodzi Plutonem HWC.

Biografia

Wczesne życie i służba w Porządku

Brick urodził się w 6 ABY na planecie Corulag, gdzie w wieku 3 lat zabrano go na Starkiller Base. Tam, rozpoczął szkolenie na szturmowca, a podczas szkolenia zauważono u niego duży przyrost wzrostu oraz siły, więc przydzielono go do wydziału ciężkiego uzbrojenia, co mu się uśmiechało, gdyż od urodzenia uwielbiał wszystko co ciężkie i destruktywne.

Akcja na Coruscant

Brick brał udział w tej akcji, podczas której razem z Baitem, Devilem, Skull i Alexem udało im się złapać i przenieść pewnego dyplomatę na Snoke's Den.

Operacja: Czarna Wieża

Podczas owego wydarzenia dowodził on Oddziałem Delta, którego zadaniem było wyłączenie tarcz Wieżowca Leverus. Po tym, jak udało mu się zinfiltrować budynek, FN-5056 podłożył bombę czasową pod generator tarczowy, po czym oddział powrócił na powierzchnię, i zdetonowali bombę. Niecałe 10 minut później lider Oddziału Alpha, FN-5176 skontaktował się z Brick'iem, którego poprosił o wysłanie ładunków wybuchowych. 5032 wysłał jednego ze swoich ludzi, aby przynieść ładunki wybuchowe unoszącym się 400 metrów nad ziemią członkom oddziału Alpha. Później, razem z 7 Dywizjonem wrócił na Snoke's Den, gdzie oddali ciało Kellena swoim przełożonym.