FANDOM

Autorstwa Komandora Fly
Anakin dodopracowania
Życie wydaje się prostsze, kiedy coś naprawiasz.
Ta strona wymaga dopracowania.
Podczas dokonywania edycji należy skonsultować wytyczne dotyczące formatu artykułu. Można usunąć ten komunikat, gdy artykuł będzie dostosowany do standardów tej wiki.

Epicki pojedynek to szóste opowiadanie Imperium.

Treść

Planeta Gied. Scream idzie kupić sobie kilka akcji.

– Mogę kupić akcje firmy UltimoMechaRobot? – zapytał dezerter.

– Nie. – odpowiedział Makler Zauans.

– Czemu? – zdziwił się były officer.

– Nie życzę oglądać tu takich jak ty. Dezerterzy sprowadzają kłopoty. – odparł Makler.

– Skąd wiesz że jestem dezerterem? – rzekł Scream

– Od razu widać że jesteś zbiegłym żołnierzem Atronu – odrzekł makler.

– Rozumiem. Więc postawmy sprawę jasno – albo dasz mi akcje albo cię zabiję.

– Dobra, dobra. Zabierz je i nie wracaj.

– Handel z tobą to czysta przyjemność. – zakończył rozmowę Scream.

Tymczasem Kyle, Arel, Olen, Gorgon, Rev, Bart i Marek przybywają na Giełdę. Olen zostaje w statku. Scream widzi ich i rozpoczyna swój plan.

- Nie widzę wroga. - zameldował Kyle - Czekajcie... Watek i Kylen nadchodzą!!!

- To pułapka!! - krzyknął Ackbar

- HeheheheBuahahahaha!!! - zaśmiał się Scream - Jeśli chcecie zobaczyć Olena to się poddajcie.

- Czemu mamy to niby zrobić? - zapytał Kyle

- Zadaj jakieś pytanie, a poderżnę mu gardło.

- Aha... - Kyle nagle podczepił liny do statku i zaczął skracać je przez co zaczął sie zbliżać do statku.

- Hahaha!!! - Scream się zaśmiał i przygotował granaty

- To koniec Scream.

- Tak. Twój koniec - mruknął Scream i nagle rzucił granaty w kierunku Kyle'a. Agent zostaje ciężko raniony.

- Haahaha!!! Wygrałem agencie!! - oznajmił Scream

- Nie na długo. - odpowiedział Olen i zaatakował Screama

Pax walczy z Screamem. Gorgon i Bart walczą z Watkiem i Kylenem. Nagle pojawia się Fly i odrzuca Marka, Barta i Gorgona w kierunku Screama. Darth Gimbus, Darth Son, Grzybol i Trion dochodzą do walki. Scream walczy z Arelem i Revem. Gorgon i Bart ponownie atakują Watka i Kylena. Skywalker walczył z Darthem Gimbusem, Darthem Sonem, Grzybolem i Trionem. Komandor Atrońskiej Floty Fly walczy tym z Olenem.

- Nie masz szans Scream poddaj się! - oznajmił Arel

- Taaaaa…Jeszcze czego… - odparł Scream i strzelił w Arela - Tak łatwo mnie nie pokonacie!!!

- Czas się przekonać. - odpowiedział Rev i zaczął strzelać w kierunku Screama

- Żegnaj Generałku!! - odparł Scream i pociął piłą tarczowo-plazmową jeden z blasterów Reva. Arel zaatakował Screama za pomocą jednego ze swoich ostrzy. Dezerter powalił naukowca, wyrwał mu broń i wbił ją w Reva.

- Ty zdrajco jeden!!! SCREAM!!! Poddaj się!!! - krzyczał Fly

- Nie masz ze mną szans Fly. - odparł Olen

-Przekonajmy się!! - krzyknął Fly. Zaczęła się półgodzinna walka między nimi. Tymczasem Jedi walczył z paroma Sithami.

- Poddaj się Jedi! - wykrzyknął Gimbus

- Przekonamy sie? - odparł Marek pchnął Mocą Gimbusa tak ze ten spadł w przepaść. - To chyba na tyle.

- O nie!!! - zakrzyknął Darth Son - Pamiętasz bitwę o Forlksjet? Tam mnie omal nie zabiłeś!

- Nie pamietam! - odparł Marek i zaczął walczyć na Miecze świetlne z Sonem. Nagle nadszedł Grzybol i zaatakował Skywalkera. Jedi ciął go na kawałki. Wróg jednak sie przez to rozmnażał. Trion zaczął strzelać w Jedi. Fly założył swój Apexowy pancerz i rozbroił Screama i Olena. Nagle Gimbus i Katapulta weszli na platformę. Atron na pewno by wygrał gdyby nie Makler Zauans i jego myśliwce, które ostrzelały Atrońskich żołnierzy. Olen próbował pojmać Screama. Jednak dezerter mu uciekł. W tym czasie Mechtronus przyleciał wraz ze swoją Armią i zaatakował Gied. Found pojmał Screama. Olen i inni żołnierze uciekli. Marek przedostał sie na statek Mechatronusa.

- Kylerze Kaasie lub jak wolisz Mechtronusie dziś jeden z nas przeżyje, jeden zginie!!!

Ciąg dalszy nastąpi

Więcej z Fandomu

Losowa wiki