FANDOM

Eldarzy

Rasa ta była niedawno królami galaktyki skorpiusa lecz bo Wielkiej Bitwie Królów z  Esgorianami na Kzinaksie Eldarzy zostali pokonani. Rasa ich przetrwała jako roboty. Zamieszkują kilka planet min. Karnabis. Eldarzy są bardzo inteligętną rasą ich wynalazki przeszły do histori. Wszystkie roboty typu HQ i IrNOBIS zostały stworzone przez nich. Stworzyli też swoje tajne archiwa w których wszystkie wojny wynalazki są szczegółowo opisane.

Wygląd

Eldarzy chodzą w lekkich tytanowych zbrojach. Zbroje te same się naprawiają ponieważ działają one jak roboty. Do ich broni należy pistolet plazmowy i miecz elektrostatyczny. Nikt oprócz samych eldarów nie wie co mają oni pod zbrojami. Gdy któryś o tym powie straci życie a osoba która to usłyszała zostanie wrzucona do jamy tartaru na Karnabisie.

Rasy

Do ras należą zwyczajni Eldarzy lecz przez wielki błąd w budowaniu robota typu HQ jego radioaktywna wydzielina weszła do ciał eldarów i zmutowała ich w żądną krwi śmierci i bólu armię Mrocznych Eldarów

Klany

W kulturze Eldarów są tworzone klany. Istnieją trzy główne rodzaję klanów: Alfa - Klan najważniejszy, Beta - Klan mniej ważny i Omega - Klan najmniejważny. Alfy głównię królują nad całą planetą. Bety chcą zniszczyć Alfy i być na ich miejscu. Omega zaś niszczy Bety tak aby nie dostały tronu. Są oni głównymi sprzymierzeńcami Alf.  Mniej ważnymi klanami są : Gamma, Epsilon, Jota, Pi i Fi. Z miejszymi klanami jest zupełnie inaczej gdyż główno dowodzący klan zostaje wybrany przez Omegę. Pozostałe klany mogą się zaprzyjaźnić ze sobą aby znisczyć głównych np: Gamma jest główna Epsilon i Jota łączą się ze sobą z tego wychodzi : Epsilonjota. Epsilonjota niszczy Gamme. Potem Epsilonjota zostaje władcą a Gamma wraca po jakimś czasię tworząc się z innych klanów. W wypadku zaprzyjaźnienia się z głównym klanem np. Jotą inny klan np. Fi zostają sojusznikami bez zmieniania nazwy. Sojusz ten trwa doputy jeden z klanów zakończy sojusz lub gdy sojusz zostaje znisczony.

Ciekawostka

Podczas wielkich panowań Eldarów wymyślili oni wiele rzeczy min. roboty typu HQ, IrNobis, pojazdy Polevirion i statki kosmiczne Oblivion.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki