FANDOM

Klan Ruinów znany też jako dynastia Ruin był wyjątkowo rozgałęzionym rodem snobistycznych władców, senatorów i ambasadorów planety Christophsis, a także gwiazd i sław.

Nazwa Ruin prawdopodobnie pochodzi od starochristophsjańskiego słowa ruyien co w dosłownym tłumaczeniu oznacza złoto, a w nieco dowolniejszym złotousty. Czasem ruyien wśród przodków obecnych Christophsian, było interpretowane jako sedno znaczenia szlachetny bądź też miłościwy. Przykładem tego może być zapisane w starożytnym języku, w jednej z kronik znajdujących się w wielowiekowych bibliotekach na Christophsis, imię jednego władcy - Salazirion V Ruyien, co oznacza iż ów Salazirion mógłby być nestorem dynastii Ruin. Nie jest to jednak potwierdzone.

"Współczesna" historia klanu jest równie rozgałęziona. Lwoe Ruin, generał, wojak i taktyk posiadał pacyfistycznego syna Leorda który to miał aż szóstkę dzieci - bliźniaków Siriusa i Naxana, syna Cree oraz córki Zonę, Yeeę, Semeloonę. Jeden z jego synów - Tobias, urodził się martwy. Naxan posiadał jednego syna z Heleną Borg - Kamilla. Zona posiadała dwójkę potomstwa - Fena i Anrra. Cree miał jednego syna - Fistosa który zmarł podczas Wojen Klonów na rzadki w tamtych czasach wirus Mrocznego Cienia. Semeloona, Yeea i Sirius nie posiadali dzieci. Po Wojnach Klonów rodzina królewska była zdziesiątkowana ponieważ konflikt przetrwali tylko Naxan, Cree i Semeloona. Anrra związała się z Fennisem Antillesem a Fen z Tantillą Fel. Nie są znane dalsze dzieje rodu lecz najprawdopodobniejsze jest i następne pokolenia Ruinów splotły się z dynastią Felów. Skończyło się to jednak kiedy to "czarna owca" rodziny - Kamill Ruin wybił znaczą część Felów pozostawiając jedynie posłusznego mu Sysha Fela który to miał syna Victora. Ich pokrewieństwo może być niedalekie.

Drzewo genealogiczne

                 Salazirion V Ruyien?
                     |  (wiele wieków później)                                            
                   Lwoe Ruin + nieznana chrstophsjańska kobieta
                                   |
                            Leord Ruin + nieznana christophsjańska kobieta
                                             |
  +-----------+---------+--------+----------+----------------------------------+
  |           |         |        |          |                                  |
Zona Ruin  Sirus Ruin Cree Ruin Yeea Ruin Naxan Ruin + Helen Borg Semeloona Ruin
      |                                                        |
Anrra Ruin---+---Fen Ruin + Tantilla Fel                Kamill Ruin

Więcej z Fandomu

Losowa wiki