FANDOM

autorstwa Komandor Fly
Druga Galaktyczna Wojna Domowa to konflikt dziejący się od 52 ABY do 63 ABY stoczony między Atronem a Nową Republiką.

Historia

Przyczyny

Po wojnach Imperialnych Republika zaczęła militaryzację, przez co zaniedbała odbudowę Galaktyki. Firma Pseudo-Robot zrobiła droida Founda, który się zbuntował. W czasie swojej wędrówki po galaktyce rozpoczął poszukiwania sojuszników. Jednymi z pierwszych członków jego frakcji zostali Faxar i Scream. W galaktyce panowało ogólne niezadowolenie na Republikę i Jedi. 

Przygotowania

Found tworzył programy wirusowe. Scream ze składek rozpoczął budowę stacji Terentacht. Do Atronu dołączył Kyler Kaas, który w tym czasie poznał tajniki Ciemnej Strony Mocy. Faxar dołączył do Atronu Watka. Naukowiec rozpoczął poszukiwania asystenta. Faxar pomagał w rozwijaniu się korupcji w Republice. Doner Tesuk spowalniał militaryzacje Republiki. Pseud wysłał Breakouta i Knockdowna by zgładzili szefów Atronu. Found włamał sie do systemu droidów. Watek odnalazł tunel czasów-przestrzenny.

Pierwsze Starcia

Republika zaatkowała Trix. Mechatrouns wcześniej zaminował całe miejsce lądowania. Droidy Republiki zostały przeprogramowane. Żołnierze Atronu ruszyli do ataku. Republika przegrała. Found rozpoczął budowę protoform.Mechatronus zaczął szkolić nowych sithów. Sounder wraz z Darthem Grzybusem i Naleśnikiem Gunrayem zaatakował Alimnet. Atak się nie powiódł. Darth Grzybus uciekł wraz ze zwłokami Soundera. Faxar podbił Matagar - jedną z planet środka galaktyki. Do Atronu dołączyli Grievous i Windy.

1. Wojna

Atron po cichu podbijał planety. Naukowiec TerrorDaktyl rozpoczął projekt Ultra żołnierz. Found deszyfrował wiadomość o projekcie. Kandydaci do projektu to Darth Ameryka, Clive, Ulton. W bitwie o Trix Ulton poległ z ręki Screama. W trakcie ataku na Von Nepari Darth Ameryka po wykonaniu projektu zdradził Republikę. W bitwie w układzie Nerd Scream zabił Cliva. Exer w odwecie zaatakował Nafter i podbił Fen. Seekerzy zaatakowali Regłom IV. Kyle Dołączył do projektu ultra żołnierz. Terror zaatakował Nergon i uciekł z Energonem. W sektorze Lab został zaatakowany przez Screama i Watka. W trakcie bitwy Terror zmienił Kyla w Ultra Żołnierza. Atron sie wycofał. Oddział Rek zaatakował Methoran.

Pięcioletni pokój

W tym czasie obie strony próbowały wzmocnić swoje wojska. Oddział Terrorystyczny zaatakował Sayu Prime i odbił Faxara. Scream zaatakował OT. Republika pomogła Atronowi. Łowcy Nagród polowali w tym czasie na Klifa. Jedi ostatecznie zginął. Ana i Tail wyruszyli na Cyberus. Niestety zostali zaatakowani przez Atron.

2. Wojna

Kyle został złapany na Trix i namierzył stacje Terentacht. Baza była oblegana przez Republikę. Seekerzy zaatakowali Dromedon. Scream zniszczył Fort Ossus. Mechtronus zaatakował Centax. Scream zdezerterował, zastąpiła go Arachnid. Oddział Rek walczył na Darkkaasmount.

Na Angarmosie został zaatakowany transport super-broni Republiki. Następnie doszło dostarcia. Pościg trwał. Tymczasem obie strony próbowały zinfiltrowac Terentacht. Na Corton próbowano odbić broń. Mimo to Atron nadal posiadał tą super broń. Na Orto Plutonii Jedi próbowali zatrzymać ofensywę Plutonian. Sympatycy Atronu podbili cały sektor Pantora. Watek zrobił nowe myśliwce. Republika zaatakowała go. Atak odbył się w sektorze Ossysun. Myśliwce zostały zniszczone. Na Giełdzie odbyła się Wielka Bitwa. Później na Boz Pity doszło do starcia. Mustafar poszukiwał Kyle'a. znalazł go w sektorze Delter. Tam doszło do stacia z Oddziałem Terrorystycznym.

Następnie Atron przeprowadził złożoną, militarną operację w sektorze Hoth. W odwecie Republika zaatakowała flote Atronu w systemie Kylenios. Potem zaatakowano baze OT na stacji Xenuos. Następnie zaatakowano Technakar.

Po zwycięstwie nad Technakarem Republika śmiało przystąpiła do zmasowanej ofensywy. Atron wykorzystał zangażowanie Republiki na innych frontach i zaatakował jej stolicę - planetę Centax.

Znane wydarzenia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki