FANDOM

 Drake - Przestępca i łowca nagród z Tatooine. Założył organizacje przestępczą pod nazwą "Krwawe Żmije ".

Biografia

Tatooine: 45 - 60 ABY

Drake urodził się na Tatooine i spędził tam około 24 lata standardowe. Miał brata Craving'a, który był pomocnikiem w kantynie. Drake od najmłodszych lat kradł i rabował, wraz ze swoim bliskim przyjacielem Fraud'em . Nie był zżyty z bratem, właściwie w ogóle nie interesowało go co robi, do czasu kiedy pewnego razu Craving przyszedł do domu i oznajmił, że opuszcza Tatooine. Przecież nie miał kredytów na to, żeby opuścić planetę, lecz wszystko wyjaśnij tym, że leci z kimś. Drake chciał się zabrać z bratem, jednak ten odmówił. Rozwścieczony Drake postanowił śledzić brata i dowiedzieć się z kim leci i po co. Zauważył brata z jakąś zakapturzoną postacią, usłyszał tylko, że lecą na Ziost. Główkował co takiego może być na Ziost, że Craving chce tam lecieć, lecz nic nie wymyślił. Zrezygnowany dał sobie spokój i pozwolił bratu odlecieć. Parę lat później Drake po wygraniu dosyć dużej sumy kredytów w kantynie, także postanowił opuścić Tatooine, a razem ze sobą zabiera Fraud'a .

Sern Prime: 60 - 70 ABY

Drake i Fraud parę lat spędzili na Sern Prime, gdzie za pozostałą sumę kredytów kupili sobie wyposażenie, takie jak: Pancerz, miotacze, itp. Na Sern Prime Drake robił za łowce nagród, co było dla niego całkiem opłacalne, jednak wkrótce wrócił do napadów. Po pewnym czasie dołączył do nich silny Jedi, który wyrzekł się zakonu, żeby zgłębiać tajniki ciemnej strony mocy. Drake obiecał, że znajdzie sposób, by mu pomóc, lecz tak naprawdę obchodziło go tylko, aby utrzymać Korreala (Tak się właśnie nazywał) w drużynie. Po wielu rabunkach, wyrobili sobie ogromną (w negatywnym znaczeniu) reputacje, dla tego z czasem odnajdywały ich osoby, które chciały do nich dołączyć. Przyjęli tylko dwóch, Setch'a i Amok'a , reszte zabijali. Drake chciał siać grozę wśród mieszkańców planet, więc swoją organizacje nazwał "Krwawe Żmije ". Ze względu na bezpieczeństwo postanowili opuścić Sern Prime i wrócić na Tatooine.

Powrót na Tatooine: 70 - 79 ABY

"Krwawe Żmije " siały zniszczenie na Tatooine, to nie były już zwykłe rabunki, oni niszczyli wszystko co spotkali na drodze. Drake był w raju, dopóki Korreal nie zaczął narzekać na to, że Drake miał mu pomóc zdobyć potęgę Ciemnej Strony, a nie wykorzystywać go jako pospolitego przestępce. Drake go zignorował, nie raz już tak mówił, chciał go uspokoić, lecz ujrzał rozpędzonego Korreala z mieczem świetlnym, który zmierzał w jego stronę. Walka nie była długa, zaraz po nieudanych próbach dosięgnięcia Drake'a mieczem świetlnym Korreal użył mocy. Dobił ledwo żywego Drake'a, po czym opuścił "Krwawe Żmije ", które i tak po śmierci przywódcy rozpadły się.