FANDOM

autorstwa Neuro 121

Dominium Transhaarii — to państwo powstałe po Traktacie Chandrillskim i 515 ABY jako kondominium Trzeciej Galaktyki i Triumwiratu Międzygalaktycznego. Pierwszym kanclerzem był Karol Batsen który rozwinął znacznie stolicę kraju oraz rozbudował korpusy wojska TM stacjonującego w Transhaarii. Do Rozwiązania Transhaarskiego jakie galaktyka zna teraz doprowadził sam Karol Vayer, powołując się na Konwencję Csilliańską i dobre stosunki z Nowym Imperium, które jak on sam to określił: Nie zgodziło by się na taki obrót spraw. Później o Transhaarę toczyło się kilka konfliktów a najsłynniejszy z nich to kryzys 721' pomiędzy Catharein Vayer a Gerbertem Tramenem, Królowa Zimy zażądała pełnej aneksji obszaru, na co zgodził się kanclerz Travv Naer. Prezydent TR jednak nie zgodził się, ostatecznie sprawa została rozwiązana na 45 Kongresie Międzygalaktycznym podczas którego jeszcze bardziej zproatreizowano Transhaarię.

Historia

Traktat Chandrillski

Za początek historii dominium Transhaarii uważa się Traktat Chandrillski. Takie warunki wynegocjował Karol Vayer z pomocą Nowego Imperium oraz stacjonujących w Transhaarii Quazzackich dywizji. Trzecia Republika nie chcąc kolejnej wojny z Osią i Układem Eriadzkim Republika pozwoliła na utworzenie owego dominium.

Stabilizacja oraz Rozbudowa Armii Regionalnych

W BUDOWIE!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki