FANDOM

Szturm przezr
Wykonać rozkaz 66!
Ten artykuł został oznaczony jako kwalifikujący się do ekspresowego skasowania. Możesz go jeszcze uratować poprawiając błędy.
Koordynaty
Nad tym artykułem pracuje WojtekNinjaZX. W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu.
Autorstwa WojtkaNinjyZX
 
Autorstwa DarkWarrior14
Dead Hunters to gang założony przez Kena Zenera. Składa się z łowców nagród

Historia

Początek drużyny

Wszystko się zaczeło od pierwszego zlecenia Kena Zenera. Jego pierwsze zlecenie było na Macena Fratina. Za martwego dostałby 10 000 kredytów, a za żywego 15 000. Znalazł go w pewnej kantynie, przez co doszło to strzelaniny, jednak ten przeżył. Odebrał Macenowi broń i go związał. Jednak Macen uciekł, ale mu pomógł pewien Rodianin - Shakar. On razem z Kenem zabrali Macena i dali zleceniodawcy. Shakar i Ken razem się zaprzyjaźnili, i postanowili stworzyć gang dla łowców nagród. Polecieli odnaleźć kolejnych członków oraz wykonywać zlecenia.

Powstanie pierwszego składu

Kiedy Shakar i Ken zatrzymali  się na Coruscant poszli szukać nowych członków gangu. Kiedy pewien podejrzany człowiek się pojawił, Ken zobaczył, że on jest warty 100 000 kredytów. Zaczeli strzelanine, ale ten uciekł. Shakar i Ken zaczeli go ścigać, jednak złapać pomogli im bracia Chen i Zen. Ken zaprosił ich to gangu, na co bracia przystąpili.

Pierwsza wspólna misja

Razem z pełnym składem wyruszyli na poszukiwanie pewnego Jedi, który był warty 500 000 kredytów. Kiedy go znaleźli, Jedi włączył miecz i zaatakował Kena, który obronił się swoim mieczem świetlnym. Walka trwała, ale w końcu Ken wygrał odcinając Jedi głowę. Po odebraniu nagrody odnaleźli pewno opuszczone mieszkanie, które odnowili i zrobili tam swoją pierwszą siedzibę.

Fortuna oraz nowa siedziba

Po wielu zleceniach drużyna zarobiła 2 000 000 kredytów. Postanowili więc zakupić statek. Znaleźli lekki frachtowiec YT-1300 o nazwie Jastrząb Zniszczenia. Zakupili go, zabrali rzeczy z starej siedziby i odlecieli na Lothal.

Zmodyfikowanie składu

Podczas pobytu na Lothal, znaleźli dwóch nowych członków załogi, Nye Terie oraz Ernera Phantera. Ken i Nya zakochali się w sobie a Erner zaprzyjaźnił się z Chenem i Zenem. Odlecieli szukać nowych zleceń.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki