FANDOM

Autorstwa Fargothena
Koordynaty

Darth Xelie urodzona jako Brii'olana to Twi'lekańska Lady Sith żyjąca za czasów Wojny międzygalaktycznej. Była uczennicą oraz kochanką swojego mistrza, Darth'a Soulena.

Biografia

Wczesne życie

Brii'olana urodziła się w 332 ABY na Ryloth w ubogiej rodzinie farmerów. Żyła bardzo ubogo przez pierwsze 14 lat swojego życia, gdy się okazało że farma jej rodziców znajduję się na wielkim złożu przeróżnych klejnotów oraz wartościowych materiałów. Od tamtej pory jej życie rozkwitło. Jej rodzice założyli firmę, oraz zatrudniali ludzi do wydobywania materiałów, zarabiając przy tym setki tysięcy kredytów. Lecz dla niej to dalej było za mało. Zawsze czuła, że w jej sercu jest pustka, którą nie wypełni ani bogactwo ani szczęście. Była to przygoda. Zawsze chciała wyruszyć poza Ryloth oraz zwiedzić galaktykę, lecz nigdy nie miała okazji, gdyż pracowała dla swoich rodziców w firmie.

Nieznajomy

W wieku 21 lat, Brii, podczas pałętania się po okolicy, napotkała tajemniczego mężczyznę. Był on wysokim zabrakiem, o srebrnym kolorze skóry. Brii była zafascynowana, co taki unikalny meżczyzna robi na Ryloth. Podczas rozmowy z nim odkryła, że jest łowcą nagród polującym na swój cel. Zapytała się, czy może mu pomóc. ten dał jej swój blaster w ręke, a on zabiła cel. Brii razem z nim uciekła, nie mówiąc nic swoim rodzicom.

Uczennica

Zabrak razem z Brii wrócił sporotem do siedziby Zakonu Sithów Dartha Bennenvola, gdzie Soulen zaprezentował ją Bennenvolowi, mówiąc, że wyczuł w niej wielki talent. Bennenvol się zgodził na to, by Soulen ją szkolił, i tak też zaczęło się jej nowe zycie. Mimo, iż Zabrak ją okłamał, nie miała nic przeciwko, a wręcz przeciwnie, była mu wdzięczna za wyrwanie jej z jej nudnego życia, oraz była zadowolona z treningu na Sitha.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki