FANDOM

Koordynaty
Nad tym artykułem pracuje Xmanka. W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu.

Darth Vyrrlokh - jawaski Jedi, Sith i członek Zakonu Mocy żyjący w latach 4653-4575 BBY. Wprawdzie był jedynym Jawą ukazującym swoją twarz, więc tylko on mógł pokazać, jaką twarz mają Jawowie. Potrafił się posługiwać Basiciem, umbarańskim i jawaskim. Uczył się też języka sylurskiego, ale nie posługuje się nim na co dzień.Ma fioletowy miecz.

Biografia

Wczesne życie

Poród vyrrloka

Poród

Vyrrlokh urodził się na Dostafar, gdzie jego matka zamieszkała rok przed porodem. Nie miała męża, dziecko miała z innym Jawą lub stworzyła go z midichlorianów. Poród był bardzo ciężki, jego matka, Shyra Varlh, o mało nie zmarła. Jednak przeżyła ten powód, co bardzo ucieszyło Shyrę. Jednak Vyrrlokh przez chwilę zadziwił jego matkę[1]. Po porodzie matka poleciała z nim na Tatooine. po kilku latach nauczyła go bronić się mieczem świetlnym, a praprzodek Yody nauczył posługiwać się go Mocą. W wieku 12 lat wyruszył w podróż na Dostafar, ale tylko po to, by poznać kulturę tej planety.

Jako adept Zakonu Mocy

Gdy skończył 14 lat, został Padawanem. Wyruszył z Zemuzarem Wanem na Sylur, by zdobyć fioletowy kryształ.

  1. czym było pokazanie twarzy