FANDOM

autorstwa PieskkuPL
Ten artykuł dotyczy okresu władzy SithówTen artykuł dotyczy okresu Sojuszy

Darth Soulen To Zabracki Lord Sithów pochodzący z Coruscant. Był on uczniem Sitha Dartha Bennenvola oraz jednym z potężniejszych Sithów po Bitwie o Yavin.

Biografia

Wczesne życie

Soulen urodził się na Coruscant w 330 ABY. Jego matka była Zabracką ambasador a jego ojciec był ludzkim senatorem. Bardziej przypominał swoją matkę niż ojca, ze względu na to iż Zabrackie geny są silniejsze od ludzkich. Jego rodzice spotkali się na Coruscant podczas jednej z podróży ambasadorskich jego matki. Od urodzenia, Soulen był wrażliwy na Moc, lecz jego rodzice pomyślnie ukryli ten fakt przed Zakonem Jedi, gdyż nie chcieli aby ich syn został im odebrany. Od najmłodszego wieku rozpoczęła się u niego spirala złych zachowań, spowodowanych i nasilanych ciemną stroną. W wieku 9 lat udusił służkę, a w wieku 12 lat zamordował swojego ojca. Przez to, został on oddany do domu dziecka, z którego następnie uciekł i żył na ulicy. Po roku mieszkania na Dolnych Poziomach Coruscant razem z innymi bezdomnymi i biedakami, został on przygarnięty przez pewnego mężczyznę.

Szkolenie

Wtedy też, mój trening się zaczął. Byłem młody i niedoświadczony, ale Benennvol widział coś we mnie....coś...niesamowitego.
— Soulen w swoim holokronie

Mężczyzna okazał się być Lordem Sithów, i przygarnął młodego Zabraka ze względu na to, iż wyczuł w nim wielki potencjał, dlatego też rozpoczął się jego trening. Podczas treningu faworyzował posługiwanie się jednym mieczem, obierając ścieżkę Formy II, Makashi oraz Formy VII, Juyo, w których był bardzo zaawansowany. W wieku 14 lat wytworzył swój pierwszy miecz o czerwonej klindze, a niecały rok później zbudował swój drugi miecz, tym razem fioletowy po to, by móc niespodziewanie aktywować drugi miecz w środku walki, co zaproponował mu jego mistrz, co Soulen uznał za dobry pomysł. Benennvol przeprowadził bardzo rygorystyczny trening na młodym Zabraku, oraz własnoręcznie wytatuował mu na ciele sithańskie tatuaże. Po ukończeniu 18 lat, nastał czas na jego pierwszą misję.

Pierwsza misja

Jego pierwszym zadaniem było zlikwidowanie Jedi Renee Gastona, rycerza z Zakonu Jedi Luke'a Skywalkera, który przebywał na opuszczonej planecie Zewnętrznego Rubieża, gdzie udał się w ramach samo-wygnania. Młody Sith udał się na ową planetę, gdzie namierzył rycerza. Honorowo stanął przed nim, i wyzwał na pojedynek, na który Jedi się zgodził. Przez większą część starcia Młody Zabrak ledwo dawał radę doświadczonemu rycerzowi, lecz ostatecznie przebił się przez jego potężną obronę, korzystając z Juyo, i odciął mu rękę, po czym pozbawił głowy. Zabrał jego miecz jako dowód i wrócił do mistrza, który oficjalnie nadał mu tytuł Sitha.

Współpraca z Czarną Dłonią

Niedługo po wykonaniu pierwszej misji, Bennenvol powierzył Soulenowi za zadanie skontaktowanie się z Czarną Dłonią, pro-sithańską organizacją terrorystyczną, która działała na obrzeżach galaktyki, okazjonalnie przeprowadzając akcje na planetach takich jak Chandrila, Coruscant i Peralia. Poprzez kilka różnych kontaktów, Soulen ostatecznie odnalazł agenta Czarnej Dłoni, Rakijana, który oprowadził go po siedzibie głównej, zapoznał z innymi oraz przedstawił im kolejny plan działania, Operację Zaćmienie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki