FANDOM

Koordynaty.png
Nad tym artykułem pracuje SuperSzym. W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu.
Darth Revan to szalony klon Revana wykonany na zlecenie Dartha Siona (Darth Malak zlecił to Sionowi).

Biografia

Stworzenie

W 3954 BBY duch Aleka zlecił Darthowi Sionowi stworzenie klonów siebie i Dartha Revana. Zatem Sion po przybyciu na Coruscant zlecił swojej uczennicy, Darth Flovvie, wyruszenie do jego byłego przyjaciela Kaminoanina Sillona We. Flovva zrobiła to bez wahania. Przybyła na Kamino i powiedziała, że jest uczennicą Luciena Draaya, co akurat było po części prawdą. Sillon nie wyczuł podstępu, bowiem nie miał pojęcia o zdradzie Luciena Draaya i jego przemiany w Dartha Siona. Klon Dartha Revana powstał, a klonerzy zastanawiali się, czemu wychodzac z inkubatora był w pełni uzbrojony.

Rzeź na Kamino

Darth Revan zabił czterech kaminoańskich naukowców kopią już nieistniejącego miecza świetlnego Revana (tego, który został zniszczony w 3957 BBY) i wyruszył w poszukiwaniu klona Aleka, którego wyraźnie wyczuwał w Mocy (proces odcięcia go od niej nie zakończył się, bo klon zabił naukowców). W końcu go znalazł, wraz z Sillonem, który próbował go odciąć od Mocy. Darth Revan zaatakował Kaminoanina, a ku swojemu zdziwieniu Sillon odparował jego cios mieczem świetlnym. Ponieważ We był stary, klon Revana z łatwością go zabił. Klon Malaka dołączył do Dartha Revana.

Czystka na Coruscant

Darth Revan otrzymał od Flovvy shoto o czerwonym ostrzu w podarku. Wyruszył wraz z Alekiem, aby dokonać głównego celu, do jakiego został stworzony: zniszczyć Jedi. Wraz z Alekiem, którego tytułował swoim uczniem, przybył na Coruscant, po czym poszedł z uczniem pieszo do Świątyni Jedi. Z łatwością zabił wielu padawanów, a rycerze również nie sprawili mu kłopotu. Przybył czas na mistrzów. Spotkał mistrza Kavara, którego prawie zabił, gdyby nie Bastila Shan, która pokonała klona swojego męża.

Pojmanie

Darth Revan, ciężko ranny, obudził się w sali przesłuchań Jedi. Oprócz Kavara i Bastili, znajdowali się tam Dorak, Zhar Lestin, Nevera i Zez-Kai Ell. Darth Revan dowiedział się, że jest klonem. Zhar Lestin i Dorak próbowali go zabić, ale klon Revana użył Mocy, aby zniszczyć ich miecze świetlne. Wyrzucił przez okno miecz Ella, a wtedy przybył klon Aleka, który zajął Kavara. Później musiał uciec przed Neverą i Bastilą. Dotarł do Senatu i uciekł turbowindą, uszkodzoną przez Neverę. Cudem przeżył. W podziemiach Senatu spotkał byłego Revanżystę mistrza Torrosa, któremu odciął obie ręce, a później głowę. Przywdział jego szaty, po czym udał się do gmachu apartamentowca senatorów i podjechał turbowindą na piętro Wielkiego Kanclerza, aby zabić kanclerza i przejąć kontrolę nad Republiką, po czym oddać ją w ręce mistrza.Jednak zamiast mistrza spotkał Neverę. Po raz pierwszy użył shoto. Po kilkudziesięcio-minutowym pojedynku pojedynku cudem przyparł ją do ściany, po czym z gniewem zabił młodą Jedi. Ukradł z lądowiska śmigacz senacki i udał się nim na Chwałę Togruty, aby spotkać się z mistrzem. Jednak zastał tylko Flovvę, która przyjęła go ciepło. Klon Revana nadał jej tytuł swej mistrzyni, zaś odebrał go Sionowi. Flovva zdecydowała się wykonać rozkaz swego mistrza - zbombardować Coruscant.

Śmierć

Większość ataku Darth Revan spędził na mostku. Gdy na niszczyciel przybyli Bastila Shan i Canderous Ordo, przeraził się i schował w małej kajucie. Przez jej okno widział, jak Bastila zabija Flovvę. Wtedy wyszedł i sam również został zabity.

Pojawienia

Rycerze Starej Republiki:Kreia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki