FANDOM

Autorstwa JotKaSa, Kompkompa
Era-nrEra-foEra-legacy
Era-jerzverse-dark

Darth Pigues to żołnierz Nowej Republiki, imperator Drugiego Imperium, a później lord Sithów urodzony w 17 ABY.

Narodziny i porwanie przez Siostry Nocy

JotKaS urodził się w 17 ABY na planecie Rinn. Jego ojcem był Wen Froot, a matką Vanthra Gente. Miał dziadka Frootroma, pradziadka Dartha Rethariusa i prabcię Cienę Narthe.

NADGIGANTYCZNYMAFFA

Mały Darth Pigues

Niedługo po narodzinach porwały go Siostry Nocy na Dathomirę. Po trzech latach na planetę przyleciały droidy. Trzyletni JotKaS przeżył rok na statku droidów. W 21 ABY mały JotKaS został zabrany na Hosnian Prime przez Nową Republikę.

Życie w armii Ruchu Oporu

W 32 ABY na Hosnian Prime przyleciał statek Ruchu Oporu. Generał Leia Organa przybyła werbować nowych żołnierzy do armii. Pierwszą misją nowego żołnierza było przeprowadzić szturm na akademię szturmowców Najwyższego Porządku na planecie Arkanis.[1] W tej misji JotKaS prawię zginął spadając z ostatniego piętra bazy.Jego następną misją było zniszczenie Gwiezdnego Tarana. Ta superbroń posiadała superlaser i potrafiła zniszczyć całą planetę. Na statku wiozącym Gwiezdny Taran dowodziła Karolia Advare. Była ona snajperem w Brygadzie Elitarnych Szturmowców. Podczas tej misji żołnierzom Ruchu Oporu udało się przechwycić Karolię Advare i dostarczyć do bazy na D'Qar .Po dwóch tygodniach udało się przeciągnąć Karolię Advare na stronę Ruchu Oporu, ale Gwiezdnego Taranu nie udało się zniszczyć. Ostatnią misją JotKaSa była druga próba zniszczenie gwiezdnego taranu, który miał zniszczyć Illminare. Podczas dochodzenia do wyznaczonego terenu (Plaży Kram) admirał Threm wpadł na pomysł przejścia przez Puszczę Krilma. W tej puszczy grasowały Tygrysy Illminarskie które potrafiły zabić 7 ludzi naraz. Przez wybór admirała z 147 żołnierzy zostało tylko 5. Gdy bohaterowie dotarli na plażę okazało się że Najwyższy Porządek nie chciał zniszczyć Illminare tylko jej księżyc, Illminare Besh. Po zniszczeniu księżyca Gwiezdny Taran skierował się na Illminare. Piątka buntowników zaczęła uciekać w kierunku statku, ale tuż przed wejściem na statek JotKaS zdecydował się nie wpuszczać admirała, ale Karolia Advare nie chciała zostawić przyjaciela (admirała Threma) więc strzeliła do JotKaSa sześć razy.

Życie w Drugim Imperium

Po zostawieniu przez swoją załogę na planecie Illminare JotKaSa znaleźli żołnierze Drugiego Imperium. W 36 ABY Imperator Del Tarkin wyzwał JotKaSa na pojedynek o władzę nad Drugim Imperium. JotKaS wygrał pojedynek zrzucając Dela Tarkina do dziury na środku areny. Po zwycięstwie JotKaS został Imperatorem. W 37 ABY zlecił wznowienie produkcji klonów dla Drugiego Imperium. W 38 ABY rozpoczęła się druga wojna galaktyczna.

Życie jako Sith

W 43 ABY Kylo Ren dojrzał moc w JotKaSie i zaczął go trenować na Sitha. W ostatnim dniu wojny Kylo Ren wysłał Dartha Piguesa żeby doszczętnie zniszczył Ruch Oporu. Udał się z kilkoma szturmowcami na statek przewożący resztki Ruchu Oporu w tym Rey, Finna, Rose i Karolię Advare. Eliminując wszystkich żołnierzy dostał się do Finna i Karolii Advare. Zabił ich a następnie zmierzył się z Rey przegrał walkę i stracił lewe oko i prawą rękę. Uciekł ze statku kapsułą. Stał się łowcą nagród aby zarobić kredyty na mechaniczną rękę.

Życie jako Łowca Nagród

W 46 ABY Darth Pigues dostał pierwsze zlecenie od Ilkama Treicha, musiał zniszczyć rodzinną wioskę nadwielkiego moffa Calixy Marna. Po dowiedzeniu się o tym Calixa Marna kazała ścigać i zabić Dartha Piguesa za wszelką cenę. Jego drugą misją było wysadzenie jednego z głównych lotnisk Drugiego Imperium na planecie Yringan. Podczas misji Pigues zabił moffa sektora Jerrax, Narthravina Minara. Za dwa miliony kredytów porwał i dostarczył do Drugiego Imperium Dartha Thanusa. Za zdobyte kredyty kupił sobie mechaniczną rękę. W 76 ABY Darth Pigues po ostatniej (misji zhakowania komputera Mandalorian) udał się na Coruscant aby handlować bronią i przyprawą. Został tam jednak namierzony przez służby Republiki i musiał uciekać na Nar Shaddaa.

Śmierć

Darth Pigues umarł ze starości 105 ABY na planecie Nar Shaddaa.

Zasługi

Przypisy