FANDOM

Koordynaty
Nad tym artykułem pracuje Maciekn11. W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu.
Darth Mantis: Wczesne życie to krótka książka napisana przez użytkownika Maciekn11. Opowiada o wczesnym życiu przyszłego Dartha Mantisa oraz o jego szkoleniu na Lorda Sithów.

Prolog

W sali porodowej nr 5 panował straszny zamęt. Dziecko się urodziło. To był jego syn. Widział swoją żonę płaczącą ze szczęścia. Dziecku dali na imię Ern.

- Kim będziesz, Ernie Free Taa? - spytał sam siebie Arminius Free Taa, poruszając przy tym swoim lekku.

Rozdział 1

Ern Free Taa siedział przy patrolowcu typu D5-Mantis i montował w nim hipernapęd. Umył go przed chwilą, więc za jakiś czas będzie wyglądał jak nowy. Usłyszał, że ktoś przyciska przycisk, żeby otworzyć durastalowe drzwi, zatem spojrzał w ich stronę. Wyszedł z nich Arminius, jego ojciec.

- Tutaj jesteś, profesor Paak Dictrin cię szuka, zaraz masz lekcje ekonomii politycznej.

- Nie pójdę na nią.

- Dlaczego? NIe masz chyba żadnych lepszych zajęć.

- Mam, naprawianie tego i innych statków.

- Znowu grzebiesz przy tych brudnych, starych śmieciach?! Marsz na lekcje!!

- Nie!!

W Ernie wezbrał wielki gniew. Nagle stracił przytomność. Gdy się obudził zobaczył ciało ojca i zapłakaną matkę, oraz krzątające się naokoło służące.

- Nie żyje - oznajmił doktor, który ułamek sekundy póżniej wszedł do pomieszczenia

Potem wszystko potoczyło sie lawinowo, został wraz z matką zabrany do sali sądowej, gdzie otrzymali wyrok zesłania na pustynię. Na pustyni nie było niczego, oprócz nie przebytego nigdy piasku. Wiedział, że śmierć wkrótce ich dosięgnie.

                                                                                                                                                                                           Piętnaście dni póżniej

- Ern... ja... umieram, proszę cie.. zadbaj.. o siebie - Vette Dwudziesta Pierwsza sapnęłaa ciężko.

- Dobrze mamo

Jego matka umarła. Nagle usłyszał dziwny dzwięk. Przed oczami ukazała mu się zakapturzona postać, ubrana w czarna tunikę.

- Jestem Darth Ramage, Mroczny Lord Sithów. Czy chcesz zostać moim uczniem?

- Tak - odpowiedział Ern

- Jaki chcesz przyjąć imię?

- Mantis.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki