FANDOM

Era-impEra-nrEra-foEra-ni
Autorstwa Silvera635
160px-Jokastata.png
Może archiwa są niekompletne?
Artykuł niedokończony fabularnie z powodu powstającego opowiadania. Wszelkie uwagi prosimy kierować do użytkownika Silver635.
Danet, czasami zwany także Hrabią był piątym imperatorem Imperium Systemowego. Urodził się w 2 BBY na Sittus będąc synem rodziny arystokratów, znany jako Danet D'Herion. Po śmierci rodziców, odrzucił swoje dziedzictwo i przybrał imię Daneta. Kilka lat później został politykiem, powoli wspinając się po szczeblach władzy. W 35 ABY opowiedział się po stronie Intergalaktycznego Przymierza Niezależnych Systemów w mandaloriańskiej wojnie domowej. Kiedy zorientował się, że IPNS przegra konflikt dołączył do Imperium. Szybko odnalazł się w roli politycznego gracza. Po śmierci czwartego imperatora w 36 ABY objął władzę absolutną nad Imperium.

Danet stronił od sławy i rozgłosu, dzięki czemu nadano mu miano najbardziej tajemniczego imperatora. Nikt nie znał nawet jego nazwiska. Jeśli nawet ktoś poznał imię Danet nie wierzył w jego wiarygodność. Imperator był na tyle sprytny, że zatuszował całą swoją przeszłość i skupił się jak najbardziej na przyszłości.

Biografia

Wczesne życie

Kariera polityczna

Objęcie władzy nad Imperium

Porozumienie z Huttami

Osobowość

Wygląd

Pojawienia

Przypisy i notatki