FANDOM

Nie obchodzi mnie, czy mój wróg jest gigantem albo knypkiem. Jeżeli był zamieszany w morderstwo mojej rodziny, to zdechnie.
— Erog Doolb
Czerwony rycerz (Erog Doolb) – człowiek pochodzący z Miasta Chmur, potrafiący używać mocy. Mandalorianie zamordowali jego rodzinę przez co postawił sobie za cel życiowy zabicie wszystkich którzy zadają cierpienie, czyli złodziei, zabójców, morderców, gwałcicieli, itp. Postać autorstwa użytkownika Wojti2000 (dyskusja)

Wygląd

Erog Doolb jest brunetem, jest średniej wysokości.

Zbroja

Zbroja Czerwonego Rycerza jest wykonana ze specjalnego metalu, który pomimo bycia wyjątkowo wytrzymałym, jest lekki jak zwyczajne ubranie. Zbroja jest krwistoczerwona, podobna do tej używanej przez Yuuzhan Vongów. Okrywa całe jego ciało, a hełm przypomina czaszkę z rogami, co jest świetnym efektem psychologicznym, budzącym powszechną trwogę i obniżającym morale.

Zachowanie

Erog jest cichy, zimny i mściwy. Jeżeli już sobie kogoś upolował, nic go nie uratuje. Ze względu na życiowe tragedie które go spotkały, prawie stracił możliwość odczuwania jakichkolwiek uczuć poza czystą nienawiścią.

Historia

Zakon Jedi zainteresował się Erogiem, planując go zrzeszyć w swoje szeregi. Mistrz Yoda jednak odmówił, widząc w Erogu bitwę pomiędzy ciemną i jasną stroną mocy która mogłaby być niebezpieczna.

Broń

Wbrew temu że większość broni wydaje się zbyt silna i przesadzona, to tak nie jest gdyż są trudne w obsłudze. Np. Strzelba Rozpadu musi być naładowana bateriami duszy, naciągnięta (Za pomocą sprężyny) i należy poczekać aż chrupnie, co oznacza że jest gotowa do strzału.

  • Kusza jonowa - jest to blaster przerobiony na kuszę. Strzała może przebić zbroję śłabszej jakości, albo uszkodzić mocniejszą.
  • Dezaktywator Droidów - wygląda jak walkie-talkie. Potrafi zhackować wszystkie droidy w galaktyce w minutę ale droid łatwo może go złamać szamotaniem się.
  • Strzelba Rozpadu - wygląda jak flintówka, ale posiada cztery lufy które wysyłają promień powodujący całkowity zanik tkanek w miejscu postrzelenia, jest ładowany za pomocą wysysania życia wrogów.
  • Ładowaniec - gigantyczna wyrzutnia rakiet samonaprowadzających ziemia-powietrze-woda-próżnia które potrafią rozszarpać tytan.
  • Rdzawe Ostrze - potężny miecz rodzinny, który Erog dostał od ojca, gdy miał 13 lat

Występowanie

Soundtrack