FANDOM

Cyrtax - To organizacja panująca nad Imperium Cyrtaxu. To właśnie oni je założyli i władali nim za czasów jego świetności.
Symbol.JPG

Historia

Powstanie

Cyrtax powstał w 287 BBY na bliżej nieokreślonej planecie. Przez następne lata, Cyrtax powiększał się, aż w pewnym momencie został Imperium.

Lata świetności

Przez następne 250 lat Imperium miewało się bardzo dobrze. Władało całkiem sporą ilością sektorów w Nieznanych Regionach, oraz stał się całkiem niebezpiecznym kompetytorem do władania galaktyką, choć nigdy nie próbowali przejąć galaktyki siłą.

Imperium Galaktyczne

W 18 BBY, Cyrtax został organizacją wspierającą nowopowstałe Imperium Galaktyczne, dzięki czemu Cyrtax stał się o wiele bogatszy.

Upadek

Cyrtax ostatecznie został zmiażdżony przez Imperium w 7 BBY, po tym, jak próbował przechytrzyć Imperium zagarniając kilkanaście sektorów siłą. Sam Darth Vader ruszył na główną siedzibę Cyrtaxu, gdzie nastąpiło bombardowanie orbitalne niczego niespodziewających się sił organizacji. Zanim zdążyli zaprowadzić kontratak, Cyrtax został zmieniony w popiół.

Powrót

W 5 ABY, Cyrtax powrócił pod nową nazwą, Cyrtax Security, i zaczął współpracę z Nową Republiką jako intersektorowa agencja ochronna. Zaprowadzali oni porządek na Nieznanych Regionach, a zarazem postawili kilka kwater głównych na planetach takich jak Coruscant oraz Nowy Alderaan. Organizacja została aneksowana podczas Wojny Yuuzhan-Vongańskiej przez walczące z najeźdźcami Imperialne Szczątki.

Hierarchia Militarna

Komandor - Jest głównodowodzącym Cyrtaxu. Dowodzi całą militarią, jak i ma sporą władzę w rządzie.

Porucznik - Dowodzi zazwyczaj kampaniami lub większymi zgrupowaniami operatorów i żołnierzy.On podaje rozkazy od Komandora do reszty.

Dowódca Oddziału - Dowodzi większą ilością żołnierzy, od całych oddziałów po nawet sektory armii. Okazują się większym wsparciem taktycznym na polu walki niż fizycznym . 

Elitarny Operator - Elitarny żołnierz, korzystający z zaawansowanych taktyk.Dowodzi grupami żołnierzy od 5 do 10 operatorów.

Ko-Operator - Zwykły żołnierz, od zwykłego operatora różni się lepszym wyposażeniem i zazwyczaj noszą ciężkie bronie i pancerze.

Operator - Podstawowa jednostka bojowa w Cyrtaxie.Wyposażony w blaster oraz pancerz osobisty.Jest również ich snajperska odmiana zwana Ostrostrzelcami.

Hierarchia Rządowa

Zarządca - To osoba zarządzająca Cyrtaxem rządowo. Może też wydawać rozkazy Komandorowi.

Półprawnik - To osoba przekazująca zarządzenia Zarządcy do rady.

Członkowie Rady - Osoby będące w radzie które uczestniczą w spotkaniach i pracują z Przesłańcami.

Przesłaniec - Ktoś wysyłany do innych rządów lub senatów i który przekazuje im informacje i zarządzenia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki