FANDOM

 Craving - Opętany żądzą władzy uczeń Akademii Mroku. Osiągnął rangę adepta, lecz dzień po, zginął z ręki Lorda Xevrosa .

Biografia

Tatooine

Craving urodził się na Tatooinie, spędził tam około 20 lat standardowych. Żył tam wraz z matką Mivrą i bratem Dreak'iem. Zarabiał niewiele, jako pomocnik w kantynie. Na dodatek właściciel często ucinał mu pensję, ze względu na to, że jak mówił, nie może mu teraz wydać wszystkiego, lub czasami kiedy Craving bił się z klientami. Craving często czuł odrazę i gniew do właściciela, lecz nie okazywał tego, ponieważ praca w kantynie była jedynym źródłem dochodu. Nie okazywał swych złych emocji do momentu pojawienia się pewnego człowieka imieniem Xevros , który jak wielu klientów kantyny mówiło, był Sithem. Kiedy ów człowiek pojawił się w kantynie, Craving poczuł coś gorącego, co przechodziło przez jego ciało, jakby dreszcze, lecz nie takie zwykłe, bo te wzbudzały w nim emocje, adrenalinę. Właśnie sprzątał po jednej z bijatyk dwóch klientów, za którą właściciel kantyny obwinił Craving'a. Ten był na niego wściekły, a teraz kiedy poczuł tą moc, postanowił sprzeciwić się właścicielowi. Craving poszedł na zaplecze kiedy Xevros podszedł do lady, nie wiedząc co się dzieje lord poszedł za nim.Tam doszło do krwawej bijatyki pomiędzy właścicielem kantyny, a Cravingiem, na oczach Lorda Xevros'a . Właściciel został zabity. Po wszystkim, Lord Xevros odbył krótką rozmowę z Cravingiem i przekonał go, aby poleciał razem z nim na Ziost. Obiecał mu moc, jakiej jeszcze nigdy nie doświadczył.

Akademia Mroku

W akademii Craving uczył się lata, pożądał potęgi w szaleńczym zapędzie, chciał osiągnąć tytuł Lorda, a nawet więcej, Darth'a. Craving nie był zadowolony z mistrza Xevros'a , gdyż uczył on go mało, a na dodatek powtarzał swoje lekcje parę dni. Pewnego razu udało mu się zaimponować Xevrosowi pokonując jednego adepta. Spodziewał się wtedy, że nauczy go prawdziwej potęgi Sithów, lecz Xevros podniósł Craving'a na rangę adepta, oraz wręczył mu jeden ze swoich mieczy świetlnych. Dzień później Craving z gniewem wyzwał Xevrosa na pojedynek, chciał go pokonać i przywłaszczyć sobie tytuł Lorda, jednak niedoświadczony adept był dla Xevrosa niczym. Craving zginął na placu treningowym, jego ciało zostało spalone, a miecz świetlny przejęty przez innego adepta, Zabraka. Ceremonię spalenia ciała Cravinga przeprowadził Darth Bergeruss.

- Craving, straciłeś rozum?!

- Wręcz przeciwnie, zacząłem myśleć jak Sith...

— Craving - podczas ataku na Lorda Xevros'a