FANDOM

Era-pre(czeska)Erarep(czeska)EraUR(czeska)Erafo(czeska)Erani(czeska)

Autorstwa Neura 121
 Cos Anaron był przywódcą i twórcą Zakonu Krwi.

Historia

Dzieciństwo

Fifht

Cos Anaron w 22 ABY.

Niewiele wiadomo o jego dzieciństwie ,wiadomo tylko, że gdy miał 6 lat rozpoczął transfer życia na dwóch członkach Rady Je'daii i dało mu to długowieczność.

Wyprawa

W wieku 26 lat wyruszył na wyprawę w Wysokie Góry gdzie szukał Ostatniego z żyjących na tej planecie Rakatan. Gdy już go odnalazł, zabił go i zabrał mu wszystko co miał. Później zamieszkał w Grocie gdzie żył do 28 roku życia.

Anaron

Cos podczas wyprawy.

Początki Zakonu Krwi

Cos Anaron w wieku 30 lat zapragną zniszczyć Je'Daii i wszystko co z nimi związane jako dowód swojej siły zabił Morgańską padawankę imieniem Tras Gaross i wysłał o tym wiadomość do Je'Dai. Po tym poznał Morela Kashibę którego wyszkolił w walcę Bronią białą jak i Mocą]. Po jakimś czasie spotkał wielu Obiecujących uczniów.

Wojna z Je'Daii

Po tym jak stworzył Zakon Krwi postanowił w końcu dopiąć celu i zniszczyć Znienawidzoną organizację w trakcie Wojny Zabił wielu Je'Daii.

Osłabienie Zakonu Krwi

W trakcie Ostatecznej Bitwy był w Bezpiecznym Miejscu obserwował bitwę przez teleskop. Gdy zobaczył że Jego uczeń został zabity, zarządził odwrót.

Wielka wyprawa

...

Wynalezienie Hipernapędu

Gdy został wynaleziony hipernapęd Cos Anaron przebywał na Planecie była to jedna z najszybciej skolonizowanych planet.

Zdobycie Wygranego

W bliżej nieokreślonym czasie przed Bitwą o Yavin ukradł Oficerowi Republiki Galaktycznej frachtowiec typu YT-1300. Którym uciekł z planety i poleciał w stronę Coruscant.

Złota Era Zakonu Krwi

W złotej erze Zakonu Krwi Cos przebywał na Coruscant. Gdzie rozwijał swe interesy. W 3183 BBY zawiązał umowę z Huttem.

Bractwo Ciemności

W 1006 BBY zostało założone Bractwo Ciemności. Cos przez swoją rozległą siatkę szpiegowską dowiedział się o nich, określając ich jako niegodnych miana Sithów.

Blokada Naboo

W czasie blokady jego Szpieg w Senacie wdał się w konflikt z Finisem Valorumem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki