FANDOM

Autorstwa Fargothen
Koordynaty

Cord Phalanx To Imperialny Kapitan 501-szego Legionu oraz najlepszy przyjaciel Jaka Dimitrova. Często był też jego zastępcą.

Biografia

Wczesne życie

Cord urodził się na niższych poziomach Coruscant, gdzie w wieku 2 lat trafił do sierocińca. Zawsze całkiem dobrze się zachowywał, ale w wieku 12 lat pracownicy odkryli jego wrogie oraz sadystyczne tendencje, gdy prawie udusił swojego prześladowcę i osiłka, Sana Weriica. W wieku 14 lat pofarbował sobie grzywkę na niebiesko, aby wyróżniać się z tłumu, a w 10 BBY uzależnił się od kijków śmierci.

Akademia

Gdy w 9.5 BBY nakryto go na sprzedawaniu kijków śmierci w sierocińcu, oddano go w ręce Imperium, gdzie dołączył się do Akademii. Tam nauczył się dyscypliny oraz stał się o wiele silniejszy niż był wcześniej. Tam też poznał Jaka, który później został jego najlepszym przyjacielem. Jego uzależnienie go nie zostawiło, więc gdy w akademii oskarżono go o rozprowadzanie kijków wśród innych, Jak przyjął karę za niego. Cord był mu bardzo wdzięczny za to. W 7 BBY obaj zostali wysłani do 501-szego Legionu za ich zasługi na polu walki, po czym Jak został komandorem Kompanii Missfortune, a on sam został wice dowódcą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki