FANDOM

EraUR(czeska)Erawk

Autorstwa Smokescreena4
Nie, nie, nie! To nie może się tak skończyć. Dostarczymy te kody choćby niewiem co! Nie poddm się, nie poddam!
— Jet do Raida [źródło]

CT-9991 znany lepiej jako Jet. Klon i członek 150 Legionu Armii Republiki. Jedna z ważniejszych postaci Kronik Kyle'a.

Historia

Powstanie

Jet powstał razem z innymi klonami na Kamino. Zaprzyjaźnił się z Raidem.

Misja na Relen

Images

Jet na atakowanym statku

Jednym z pierwszych zadań Jeta i Raida było dostarczenie kodów dostępu do dysku twardego z komputera Lona Thewana, skorumpowanego polityka, który popełnił damobójstwo. W raz z nim przepadły informacje o innych skorumpowanych politykach. Część z nich została jednak zapisanych na dysku twardym, lecz potrzebny był kod dostępu. Kody wiezione przez Jeta i Raida miały odblokować system i ujawnić potrzebne informacje. Statek, którym lecieli został zaatakowany i musiał awaryjnie lądować na Relen, dzikiej planecie. Statek rozpadł się na dwie części. W jednej z nich byli Jet i Raid, jedyni ocalali z katastrofy oraz kody. W drugiej znajdował się nadajnik, który mógł wezwać pomoc. Jetowi i Raidowi udało się dotrzeć do nadajnika i wezwać pomoc, zabijając przy tym Bestię Relen, ogromnego stwora, którego ulubionym pożywieniem są ludzie.

Służba w 150 Legionie

Jet i Raid dostali się do 150 Legionu po bitwie o Orgel. Powodem tego była bowiem przegrana na Orgel i strata wielu żołnierzy. Jet i Raid mieli ich zastąpić.

Jedną z misji było schwytanie Kitaia Brixa, padawana który zdradził zakon Jedi i zaczął służyć Darthowi Sidiousowi. Kitai został rozstrzelany przez Jeta i Raida.

Bitwa o Quill

Podczas bitwy o Queel Jet, Komandor Kyle i Roy mieli za zadanie zdobyć działa separatystów. Roy został rozstrzelany przez droidy po drodze, a Jet poświęcił swe życie, odpychając Kyle'a, w kierunku którego leciał pocisk z jednego z dział.

Osobowość

Jet był bardzo oddany walce u boku Komandora Kyle'a. Oddał życie, by go ratować. Cechowała go wyjątkowa upatrość.

Ciekawostki

  • Jet i Raid pojawiali się w Kronikach Kyle'a prawie zawsze razem. Dopiero w bitwie o Queel Jet pojawił się bez Raida, ale u boku innego klona Roy'a.
  • Znany był inny klon o pseudonimie Jet, służący u boku Ki-Adi Mundiego na początku Wojen Klonów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki