FANDOM

Autorstwa Smokescreen4
Wojna pochłania wiele istnień komandorze. Musimy się do tego przyzwyczaić.
— Smoke do Kyle'a w bazie głównej

CT-9421 znany lepiej jako porucznik Smoke. Żołnierz-klon i członek 150 Legionu Armii Republiki.

Historia

Powstanie

Smoke powstał na Kamino razem z resztą klonów.

Walka w 150 Legionie

Mj4c5v

Smoke przylatuje po Komandora Kyle'a ze swoim oddziałem.

Po rozpoczęciu Wojen Klonów, Smoke przystąpił do 150 Legionu Armii Republiki, gdzie działał jako porucznik. Wiadomo również, że brał w bitwie o Orgel, lecz szczegóły nie są znane.

Podczas bitwy o Queel, Smoke, Screen oraz paru innych klonów zostało wysłanych po Komandora Kyle'a, który zdobył działa wroga. Po powrocie do bazy głównej, Smoke odprowadził Kyle'a do centrum dowodzenia.

Dalsze losy

Po Wojnach Klonów Smoke usunął z głowy chip kontroli, przyjął imię Smoke Warren i osiedlił się na nieznanej planecie, gdzie ożenił się i miał syna. Utrzymywał stały kontakt z Raidem. Pracował jako farmer.

Powrót

Raid i Smoke zostali zwerbowani do drużyny Kyle'a, mającej zabić Bofę Hrazisa. Smoke zgodził się być jedynie pilotem, ze względu na rodzinę. Drużyna poleciała jeszcze po rzekomo zmarłego Paula, który również zgodził się przyłączyć do drużyny. Podczas misji drużyna została zabita, ale udało się wysadzić statek Bofy, tym samym zabijając go. Jedynie Smoke'owi udało się przeżyć.

Rozmowa z synem

Po latach syn zapytał go, skąd się wzięło jego imię. Ten opowiedział mu o Komandorze Kyle'u i o przygodach, które przeżył u jego boku.

Śmierć

Kevin Lars i Zabar Fleid, dwaj rebelianci, zostali zabrani na farmę Smoke'a przez Kyle'a. Smoke opowiedział im o swoich przygodach w czasie Wojen Klonów i po nich. Nagle pojawili się szturmowcy. Na ich czele stał jeden z inkwizytorów. Smoke ubrał się w zbroję i wyjął broń. Doszło do potyczki. Kevin zabił inkwizytora, dzięki pomocy Smoke'a Warrena, który poświęcił się dla niego.

Osobowość

Mimo wysokiego stanowiska za czasów Wojen Klonów, Smoke nie cieszył się popularnością wśród swych braci. Smoke wyznawał bowiem, że klony są tylko do wojny i gdy się skończy, będą bezużyteczne i zostaną zwolnione ze służby. Jak się okazało miał rację. Po założeniu rodziny, to ona była dla niego najważniejsza. Bardzo ją kochał.

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki