FANDOM

Autorstwa Fargothena
CL-5371 - Przez rówieśników znany jako Sharp to klon-snajper żyjący za czasów wojen klonów.

Biografia

Wczesne życie

CL-5371, tak jak reszta jego sklonowanych braci został stworzony w 32 BBY. Był trenowany na klona snajpera, gdyż jego wzrok był o wiele lepszy od reszty żołnierzy. W 25 BBY jego oczy zostały zmodyfikowane  po to, żeby umożliwić mu widzenie w podczerwieni oraz ciemności. Mimo tych wszystkich zalet, jego wzrok z bliska nie był najlepszy, więc musiał polegać na swoich kompanach aby go osłaniali.

Pierwsza walka

Sky

Sharp ostrzeliwujący droidy

W prównaniu do większości klonów, jego pierwsze starcie nie było bitwą o Geonosis, lecz Szturm na Tatooine. O dokładnie północy Sharp oraz dwunastu żołnierzy z jego 36 osobowego platonu podbiegło do bramy wejściowej pod główną bazą Separatystów, również znaną jako Mos Celesto. Odpalili ładunki wybuchowe i wbiegli do środka. Po drodze do laboratorium zdjęli około osiemnaście droidów-strażników. W aboratorium zhakowali bazę danych laboratoryjnych i udali się na plac. Ku ich zdziwieniu na placu czekał cały regiment droidów gotów do dosłownego zmiecenia ich z powierzchni Tatooine. Psycho, jeden z żołnierzy wyjął bombę krio-wariacyjną. Droidy odsunęły się, gdy nagle zostały zaskoczone od tyłu. Droidy zaczęły ostrzał, a Psycho uzbroił bombę i rzucił ją w kierunku agresorów. Wybuch, mimo iż był zaprogramowany by zniszczyć wszystkie droidy ledwo je drasnął i zniszczył z dwa lub trzy droidy. Walka trwała pięć godzin, aż w końcu ostatnie droidy zaczęły uciekać, ale zostały zniszczone. Klony poniosły całkiem spore straty, gdyż na końcu zaledwie 19 żołnierzy przeżyło, w tym pięciu rannych.

Atak na Świątynie

"Przykro mi, ale rozkaz to rozkaz" - Sharp na moment przed zastrzeleniem błagającego o życie padawana.

W 19 BBY razem ze swoimi żołnierzami był pod dowództwem Darth'a Vader'a. Gdy dotarli do świątyni, on i jego oddział szedł krok w krok za Mrocznym Jedi. Wydawało mu się trochę dziwne, że w jednej chwili pomaga Jedi, a w drugiej ich zabija, lecz jego czip powstrzymywał go przed odmówieniem rozkazu. w świątyni zastrzelił paru jedi oraz powstrzymał grupę strażników świątyni przed ewakuowaniem padawanów. Po bitwie został wcielony do 501 Legionu i został szturmowcem-snajperem. Wykonywał wiele misji dla Imperium, lecz z roku na rok robił się coraz starszy, co wcale nie pomagało jego celności.

Służba w Imperium i śmierć

Był jednym z niewielu klonów które dożyły bitwy o Endor, która była ostatnią bitwą dla Sharpa. Podczas bitwy zaskoczył grupę rebeliantów idących przez las. zdążył zabić jednego, gdyż reszta się skryła. Oczekiwał na choć najmniejszy ruch, i po około trzech minutach przyuważył jak jeden z rebeliantów przebiega przez krzaki. Strzelił lecz spudłował. Wtedy oślepiło go. Światło słoneczne odbiło się od celownika wrogiego snajpera dokładnie w jego lunetę. Gdy jego wzrok powrócił do normy było już zbyt późno. Rebeliancki strzelec wyborowy trafił byłego klona w głowę. Po bitwie jego hełm został jednym z suwenirów rebelianta.