FANDOM

autorstwa PieskkuPL
T en artykuł dotyczy okresu upadku RepublikiTen artykuł dotyczy okresu Nowej Republiki

CC-7396/1134 - Również znany jako Sly To klon o stopniu kapitana, a później komandora. W późniejszym etapie Wojen Klonów został przydzielony do ARF, co mu się nie uśmiechało, jednak po kilku prośbach szybko powrócił do swej kompanii. Był pod dowództwem mistrza Narimana.

Biografia

SlyCaptain.jpg

CC-7396 zaraz przed wylotem na Geonosis

Szkolenie (32 BBY - 22 BBY)

CC-7396 został stworzony tak jak miliony innych klonów na Kamino. Był on specjalnie szkolony na dowódcę oddziału (ARC) oraz przeszedł trening na żołnierza wywiadowczo-szturmowego. Miał wielu przyjaciół wśród pobratymców jak naprzykład Komandora Ponds'a lub Cody'iego. Uwielbiał spędzać czas na treningach snajperskich, które dla jego klasy były wymagane.

Bitwa o Geonosis (22 BBY)

Podczas bitwy o Geonosis poprowadził swój oddział do walki na arenie. Gdy pozostali jedi odleciali z areny razem ze swoją kompanią polecieli dołączyć do walki na pustyniach. Tam przyłączył się do swego przyjaciela, Ponds'a w natarciu. Później eskortował mistrza Yodę do hangaru razem z mistrzem Narimanem, a następnie dowodził powietrznie atakiem na pozostałe droidy. Podczas odlotu został mianowany komandorem na stanowisko jednego z poległych, oraz dano mu dodatkowy numer seryjny. Od tamtej pory dowodził swoim pułkiem oraz nowo dodanymi żołnierzami.

Sly&Ponds.png

Sly razem z Ponds'em nacierają na droidy.

Dalsze bitwy (22 BBY - 20 BBY)

Po bitwie o Geonosis uczestniczył mn. w Bitwie o Dantooine, obronie Ilum oraz bitwie o Malastare. Pod koniec 21 BBY zostały stworzone pancerze typu Phase-II, które bardzo mu się spodobały i korzystał z nich od tamtej pory, gdyż uważał jak większość klonów, że pancerze Phase-I są zbyt ciasne i czuje się w nich jak w "wiaderku". Od tamtej pory też malował swoje pancerze na zielono, gdyż uwielbiał ten kolor.

Bitwa o Cato Neimodię (19.1 BBY)

Podczas owej bitwy był prowadzony ze swoim oddziałem przez Generała Skywalkera. Podczas potyczki z droidami natrafił na zniszczony szpital, z którego dobiegał płacz. Weszli do ruin i odkryli małą, około siedmio letnią dziewczynkę rasy Togruta. Zabrali ją ze sobą do obozu wojskowego na plaży. Po bitwie odnaleźli jej rodziców, po czym ją zwrócili. Uradowani rodzice podziękowali żołnierzom, którzy udali się do transportu LAAT.

Bitwa o Utapau i Rozkaz 66 (19 BBY)

Podczas bitwy o Utapau atakowali armię separatystów od tyłu, efektownie przesuwając droidy do hangaru, skąd Cody, przyjaciel Sly'a prowadził atak frontalny.Pod koniec bitwy Sly przegrupował się z Cody'm w hangarze, gdy nagle obaj dostali rozkaz 66. Cody rozkazał zestrzelić generała Kenobiego. Sly jako jeden z niewielu klonów nie był zadowolony z rozkazu. On jak i reszta jego oddziału udała się na Coruscant, gdzie zostali przydzieleni do straży. W końcu Sly razem ze swoimi wiernymi kompanami uciekli i polecieli na Kamino, gdzie ukrywali się wśród zbuntowanych Mistrzów Klonowania i przygotowywali się na rozpoczęcie buntu przy pomocy potajemnie klonowanych żołnierzy. W 15 BBY klonerzy odłączyli ich(Sly'a oraz jego kompani) przyspieszone starzenie się.

Powstanie na Kamino (12 BBY)

Slyjetpack.png

Sly w zbroi Phase-I podczas powstania.

Jednak nie trwało to długo, gdyż Imperium dowiedziało się o powstaniu i posłali 501 Legion pod dowództwem Boba Fetta na Kamino. Sly oraz jego kompani przygotowali się i razem z Anty-żołnierzami (Klony kaminoańskie) walczyli z szturmowcami, jednak pomimo starań przegrali z Imperium. Razem z resztką niedobitków i klonerów uciekli z Kamino podziemnym hangarem i udali się na Dantooine i ukrywali tam przez 10 lat.

Dołączenie do Rebelii (2 BBY)

W 2 BBY doszły go słuchy że powstała organizacja próbująca przywrócić Republikę. Uradowany Sly postanowił się dołączyć. Gdy mieli wyruszać, zwiadowcy ogłosili że na planecie już znajduje się baza Rebelii. Sly razem z czterema klonami udał się do owej bazy. Gdy tylko rebelianci ich ujrzeli, wzieli ich za jakieś starze wersje szturmowców i rozpoczeli ostrzał. Zszokowane klony złożyły bronie i okrzyknęli, iż chcą się dołączyć. Strażnicy, podejrzliwi wpuścili ich do bazy. Tam Sly porozmawiał z jednym z dowódców, opowiadając że jest klonem który należał do Republiki i nie miał zamiaru wykonać rozkazu 66 oraz uczestniczył w walce o Kamino. Dowódca odrazu zlapał za hologram i skontaktował się z Rahmem Kotą. Rahm, który nie lubił klonów, podejrzewał że to jakaś pułapka. Jednak gdy ujrzał klony na własne oczy zrozumiał, że to zwykli uchodźcy walczący o słuszną sprawę jaką jest, i była Republika.

Walka o Nową Republikę (2 BBY - 4 ABY)

Razem ze wszystkimi klonami pracowali dla Rebelii jako żołnierze lub komandorzy.Sly oraz klony były postrzegane jako "Antyki" dla reszty żołnierzy. Sly sam walczył mn. w Bitwie o Yavin, Bitwie o Hoth lub bitwie na Endorze. Warto zaznaczyć, że szturmowcy czasami nawet nie strzelali do nich, nawet kiedy rebelianci byli zaraz obok, gdyż myśleli że są to złapani szturmowcy.

Dalsze dzieje 4 ABY - ? ABY)

Sly po stworzeniu Nowej Republiki dostał rolę generała lądowego, ale zrezygnował i został komandorem. Był bardzo zadowolony że Republika powróciła do dawnej chwały. Słuch po nim kompletnie zaginął w 5 ABY. Prawdopodobnie zginął w następnych konfliktach między Nową Republiką a Szczątkami Imperium, lub postanowił się usytuować gdzieś i zniknąć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki