FANDOM

autorstwa Fox1010
T en artykuł dotyczy okresu upadku RepublikiTen artykuł dotyczy okresu Wojen klonówTen artykuł dotyczy okresu władzy Imperium GalaktycznegoTen artykuł dotyczy okresu autonomii MandalorianTen artykuł dotyczy okresu Najwyższego PorządkuTen artykuł dotyczy okresu Nowego Imperium

Koordynaty.png
Nad tym artykułem pracuje Fox1010. W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu.
CC-1010, lepiej znany jako Fox był komandorem klonów pod dowództwem Christiana Kryze'a. W czasie wojen klonów był głównodowodzącym sił bezpieczeństwa na Coruscant, przez co raczej nie brał czynnego udziału w otwartej wojnie. Jedną z większych bitew, w których brał udział była Bitwa o Mandalorę, podczas której walczył o ojczyznę swojego generała. Pod koniec wojny razem z Christianem odkryli spisek mający na celu zniszczenie Republiki i Zakonu Jedi. Z jego pomocą usunął ze swojego mózgu chip ograniczający, co czyniło go niepodatnym na rozkaz 66. Po wojnie poddał się procesom, które spowolniły proces starzenia i został wezyrem nowopowstałej Republiki Systemowej, co czyniło go jedną z najważniejszych osób w tym państwie. Przez cały okres jej istnienia kierował wieloma konfliktami, m. in. Drugą Wojną z Zakonem Firelorda, Konfliktem Onderońskim, Pierwszą Wojną o Rubieże czy też Kryzysem Republikańskim. W 35 ABY Republika została podzielona, a Fox w imię swoich przekonań i przyjaźni z Kryzem został generałem Państwa Mandaloriańskiego. Kiedy zawitał Najwyższy Porządek, a Państwo zostało zreformowane, tak samo jak armia, objął funkcję Naczelnego Dowódcy Sił Lądowych. Później brał udział jeszcze w Mandaloriańskiej Wojnie Secesyjnej i Wojnie Nadprzestrzennej Huttów, ale w roku 50 ABY przeszedł w stan spoczynku, i po czterech latach z przyczyn naturalnych zmarł.

Biografia

Wczesne życie

Szkolenie (32 BBY - 22 BBY)

Fox urodził się w 32 BBY jako jeden z ponad miliona klonów mandaloriańskiego łowcy nagród  Jango Fetta i został przydzielony do oddziału House razem z CC-5050, CC-1015, CC-4142 i CC-4477.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki