FANDOM

Autorstwa Foxa1010
EraUR(czeska)ErawkEraIMP(czeska)Erars(czeska)Erafo(czeska)Erani(czeska)

Koordynaty
Nad tym artykułem pracuje Fox1010. W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu.
CC-1010, lepiej znany jako Fox był komandorem klonów pod dowództwem Christiana Kryze'a. W czasie wojen klonów był głównodowodzącym sił bezpieczeństwa na Coruscant, przez co raczej nie brał czynnego udziału w otwartej wojnie. Jedną z większych bitew, w których brał udział była Bitwa o Mandalorę, podczas której walczył o ojczyznę swojego generała. Pod koniec wojny razem z Christianem odkryli spisek mający na celu zniszczenie Republiki i Zakonu Jedi. Z jego pomocą usunął ze swojego mózgu chip ograniczający, co czyniło go niepodatnym na rozkaz 66. Po wojnie poddał się procesom, które spowolniły proces starzenia i został wezyrem nowopowstałej Republiki Systemowej, co czyniło go jedną z najważniejszych osób w tym państwie. Przez cały okres jej istnienia kierował wieloma konfliktami, m. in. Drugą Wojną z Zakonem Firelorda, Konfliktem Onderońskim, Pierwszą Wojną o Rubieże czy też Kryzysem Republikańskim. W 35 ABY Republika została podzielona, a Fox w imię swoich przekonań i przyjaźni z Kryzem został generałem Państwa Mandaloriańskiego. Kiedy zawitał Najwyższy Porządek, a Państwo zostało zreformowane, tak samo jak armia, objął funkcję Naczelnego Dowódcy Sił Lądowych. Później brał udział jeszcze w Mandaloriańskiej Wojnie Secesyjnej i Wojnie Nadprzestrzennej Huttów, ale w roku 50 ABY przeszedł w stan spoczynku, i po czterech latach z przyczyn naturalnych zmarł.

Biografia

Wczesne życie

Szkolenie (32 BBY - 22 BBY)

Fox urodził się w 32 BBY jako jeden z ponad miliona klonów mandaloriańskiego łowcy nagród  Jango Fetta i został przydzielony do oddziału House razem z CC-5050, CC-1015, CC-4142 i CC-4477.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki