FANDOM

Ben Augasant był Republikańskim żołnierzem. Służył na Endar Spire,w drużynie Bastili.

Narodziny i praca

Ben urodził się w przyzwoitej rodzinie. Jego ojcem był Andraw Augasant,matką natomiast była Wanda Callr.Rodzice chcieli,by ich syn był politykiem,wieć wysłali go do Uniwersytetu politycznego. Ben zakończył naukę z bardzo dobrym wynikiem.W wieku 14 lat został wysłany na studia,które również zdał z pozytywną oceną. Pięć lat później stał się adwokatem.Po paru miesiącach został adwokatem oskarżonego Awla. Po spotkaniu w sądzie Awl został uniewiniony.Rok później,gdy Ben miał już 20 lat wrócił do domu. Tam zastał swego ojca oraz policję.Na podłodze leżały też zwłoki Wandy.Po sprawdzeniu odcisków palców okazało się,że mordercą był Awl.Wściekły Ben nie chciał pozostawić policji tej sprawy. Sam wyruszył odszukać złodzieja.Znalazł go w opuszczonym magazynie.Awl napadł na Bena i stoczyli krótką strzelaninę,jako że Augasant miał przy sobie blaster.W końcu Ben trafił mordercę w uda.Sekundę później Awl leżał już na podłodzę,trzymając się za udo.Gdy policja wszedła do magazynu,Ben schował blaster i spojrzał mściwym wzrokiem na znienawidzonego Awla. Policja zabrała mordercę,natomiast Ben wrócił do domu. Kolejnego dnia miał rozprawę w sądzie na temat Awla.Adwokat nie miał zamiaru bronić mordercy. Awla skazano na dożywocie, Ben natomiast porzucił zawód adwokata i odleciał z planety,przedtem żegnając się z ojcem.

Służba w Republice

Na pokładzie Endar Spire

Ben po roku dołączył do Starej Republiki. Ze względu na jego zdolności i posługiwanie się bronią,został żołnierzem. Wkrótce dołączył do załogi Endar Spire,gdyż wybrała go sama generał,Bastila Shan. Statek po paru miesiącach wędrowania po kosmosie,został napadnięty przez sithów.Ben dzielił kabinę z Revanem,który otrzymał nową tożsamość.Spotkali wtedy Traska Ulgo. Razem z nim przedzieral się przez oddziały sithów.W końcu napadł ich Mroczny Jedi,Darth Bandon.Trask poświęcił się i stoczył pojedynek z Bandonem,w którym zginął.Ben i Revan odnaleźli Cartha Onasi i razem z nim uciekli w kapsule ratunkowej.Statek został zniszczony,a kapsuła wylądowała awaryjnie na planecie.

Lądowanie na Taris

Poszukiwanie Bastili

Śmierć

Źródła

Więcej z Fandomu

Losowa wiki