FANDOM

Ten artykuł dotyczy tematu zawartego w obecnie obowiązującym kanonie Gwiezdnych wojen.Ten artykuł pochodzi z uniwersum alternatywnego znanego jako Nowa Era

Barriss Offee to Mroczna Akolitka Sithów pochodząca z Mirial. Dobra przyjaciółka oraz rywalka Maris Brood.

Biografia

Wczesne zycie oraz trening

Barriss urodziła się w 40 BBY na planecie Mirial. W młodym wieku została zabrana do świątyni jedi, gdzie szkoliła się pod nadzorem Mistrzyni Luminary Unduli.

Imperium

Podczas walki na Felucii w 19 BBY, klony pod jej dowództwem ją zaatakowały, lecz udało jej się uciec. Skryła się w głębokiej dżungli, żywiąc się owocami. Tam też natrafiła na mistrzynię Shaak Ti oraz jej uczennicę, Maris. Przez następny rok szlifowały swoje umiejętności, w nadziei na kontratak przeciw Imperium. Mieszkały na Felucji przez rok, aż do 18 BBY.

Konklawe

W 18 BBY, dostały one przekaz od Mistrza Voolvifa, aby udały się na Ossus, aby się przegrupować. Barriss, razem z Ti oraz Brood, udała się na Ossus. Tam okazało się, że Jedi wpadły w pułapkę zastawioną przez Flytarna oraz Voolvifa. Chciała się nawet poddać, ale gdy Wielki Moff ją zaatakował zrezygnowała. W trakcie walki poraziła błyskawicami Mocy swojego przeciwnika. Zdesperowany oficer zdołał rozbroić Offee i próbował ją nawet zabić. Barriss przeżyła tylko dzięki interwencji Dartha Vadera.

Zakon Sithów

Po schwytaniu, razem z Ti oraz Brood zostały zabrane przed Lorda Vadera i jego generała, Mace'a Windu. Windu przekonał Maris na przejście na ciemną stronę mocy, a Shaak, wychowując Maris od urodzenia, również dołączyła, za namową jej uczennicy. Barriss również nie stawiała oporu, a będąc kuszona nie raz przez ciemną stronę, oddała się w jej ręce, i została Akolitką.

Drugi Oddział Ofensywy

Polowanie

W 15 BBY Moff Flytarn i Lord Vader wynajęli łowcę nagród Neuro aby zabił Barriss.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki