FANDOM

Era-impEra-nr
Autorstwa Fargothena
Arrn Kohr — Kel Doriański Mistrz Jedi żyjący za czasów Nowej Republiki.

Biografia

Młodość

Arrn Kohr urodził się w 5 BBY, choć nigdy nie poznał swoich rodziców.W wieku pięciu lat odkrył swoje umiejętności w używaniu mocy i kradł jedzenie tym sposobem.Pewnego dnia przypadkiem ukradł szturmowcowi blaster. Szturmowiec zaczął go bić i gdy młody Kel dor był bliski śmierci, szturmowiec został zastrzelony przez dwóch rebeliantów.Owi rebelianci zabrali go do bazy by go uleczyć.Młody Arrn podziękował im a żołnierze go przygarnęli oraz dali mu maskę oddechową Antiox.

Dojście do Jedi

W wieku 17 lat dwójka rycerzy jedi zaprosiła go do zakonu.Arrn, znając swoje umiejętności zgodził się.Przed dołączeniem jednak, postanowił doszlifować swoje zdolności.Udał się do ogrodu i spróbował do siebie owoce z pobliskich drzew, lecz zamiast owocu wyrwał z ziemi drzewo.Młody Kel dor, lekko zszokowany spróbował odłożyć drzewo, ale przewrócił nim kolejne.Nie wiedzać co robić po prostu je upuścił, po czym udał się z dwoma jedi do świątyni.

Trening

W świątyni został ciepło przywitany przez kilku mistrzów oraz oprowadzono go po świątyni. Od razu zaprzyjaźnił się z kilkoma padawanami i rozpoczął trening.

Trening sam w sobie nie był prosty.Wymagał dużej koncentracji oraz wytrzymałości. Nie przyszło mu to łatwo, ale w końcu był gotów na swoją pierwszą misję.

Pierwsza misja

Jego pierwszą misją było udanie się na Nar Shaddaa by zabić kilku szmuglerów pracujących dla Zakonu Marki Ragnosa. Śledził szmuglerów aż do pewnej ciemnej uliczki, gdzie szmuglerzy po prostu zniknęli.Usłyszał właczenie miecza świetlnego, wię pobiegł żeby zobaczyć co się dzieje. Dwóch Mrocznych Akolitów walczyło z jego przyjacielem, Hacorem Kewitt. Pomógł zabić napastników, po czym zaczęli uciekać. Znowu napotkali na szmuglerów, którzy właśnie dostarczali paczkę Mrocznemu Akolicie.Hacor zabił szmuglerów, a Arrn pogonił za sithem. Po krótkiej gonitwie wycieńczony jedi użył mocy by unieść uciekiniera, po czym rzucił nim o mur. Żywy, lecz nieprzytomny sith został pozbawiony paczki oraz zabrany do świątyni.