FANDOM

Autorstwa Foxa1010
Era-kanonEranr(czeska)Erafo(czeska)Erani(czeska)

Uwaga! Ten artykuł zawiera informacje, które mogą być sprzeczne z epizodem VIII/IX Disneya!
Ponieważ filmy te jeszcze nie zostały wydane, nie można określić, czy sprzeczności istnieją, czy nie. Prosimy o zachowanie ostrożności.
Koordynaty
Nad tym artykułem pracuje Fox1010. W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu.
Żołnierze, wybiła ostatnia godzina Republiki. Koniec systemu, który okazuje wsparcie siłom chaosu jest bliski. Gdy mówię do was te słowa, na drugim końcu galaktyki Nowa Republika WMAWIA nam swą neutralność, a w rzeczywistości wspiera terrorystów z tak zwanego Ruchu Oporu. Ta potężna maszyna, którą zbudowaliście, i na której teraz stoimy, położy kres istnieniu Senatu! I tej ich całej floty! WSZYSTKIE PLANETY ODDADZĄ HOŁD NAJWYŻSZEMU PORZĄDKOWI! A TEN DZIEŃ PRZEJDZIE DO HISTORII, JAKO OSTATNI DZIEŃ ISTNIENIA REPUBLIKI!
— Generał Hux do żołnierzy Najwyższego Porządku, 34 ABY, chwila przed zniszczeniem Systemu Hosnian

Armitage Hux, bardziej znany jako Generał Hux lub po prostu Hux to generał Najwyższego Porządku, a wcześniej Republiki Systemowej. Syn Brendola Huxa i Satele Kryze, najstarszy wnuk Christiana Kryze.