FANDOM

autorstwa PieskkuPL

Andran Scal – wrażliwy na Moc Kallidahin pochodzący z Polis Massa, syn Osha Scala. Tak samo jak jego ojciec, jest jednym z niewielu Polis Massan którzy potrafią mówić.

Biografia

Wczesne życie

Andran urodził się w 18 BBY. Od piątego roku życia pomagał ojcowi przy sortowaniu suplementów medycznych, z czego jego matka była bardzo dumna.W wieku 16 lat zaczął pracę jako neurochirurg, z czego był bardzo zadowolony, gdyż od urodzenia chciał pomagać innym.

Rebelia

W 2 BBY Rebelia ustanowiła swoją bazę na Polis Massa.Andran, jako jedyny zainteresował się rebeliantami. W końcu zaczął od czasu do czasu odwiedzać rebeliantów i służył im pomocą medyczną. Zanim jednak zdążył namówić ojca na pozwolenie dołączenia do rebelii, Imperium odkryło ich bazę i zaatakowali. Nikomu z jego rasy nic się nie stało, czego jednak nie dało się powiedzieć o rebeliantach, którzy zostali wręcz zmasakrowani, a jego krótka przygoda z rebeliantami się skończyła.

Kontynuacja kariery

Młody Kallidahin kontynuował pracę neurochirurga/ksenobiologa aż do 2 ABY, kiedy odkrył że jest wrażliwy na moc. Owa wrażliwość okazała sie bardzo pomocna przy pracy neurochirurga, która wymagała wręcz idealnej precyzji i koncentracji.W 10 ABY został zaproszony do Świątyni Jedi, gdzie zaproponowano mu rozwinięcie jego zdolności, jednak Andran wolał zostać najzwyklejszym Adeptem Mocy.

Nowa Praca

W 14 ABY dostał posadę doktora na Coruscant, gdzie sprawował się bardzo dobrze i z dnia na dzień awansował w rangach aż w końcu został głównym doktorem. Czasami nawet pomagał w świątyni jedi rannym lub chorym jedi, z którymi był zaprzyjaźniony dzięki swojej dobroczynności i umiejętnościach zarówno w mocy, jak i leczeniu. W 17 ABY Luke Skywalker zaprosił go do biblioteki świątyni aby mógł przestudiować pradawną medycynę przy użyciu mocy. Kallidahin po prostu nie śmiał odmówić w nadziei że nauczy się jak wykorzystać jego zdolności. Po przeczytaniu paru ksiąg, nauczył się goić rany przy pomocy skupieniu mocy na ranie. Był bardzo wdzięczny Luke'owi, i powiedział mu że ma u niego dług. Mistrz jedi po prostu się uśmiechnął i powiedział, że Andran nie jest mu niczego dłużny.

Śmierć

Przed śmiercią myślał nad rozpoczęciem treningu jako Jedi, jednak zanim zdążył podjąć decyzję, został zabity podczas obrony reszty pracowników szpitala przed szalonym pacjentem, który uciekł i zaczął mordować innych. Jego ciało zostało wysłane na Polis Massa, gdzie spalono jego ciało a jego popiół wyrzucono w przestrzeń kosmiczną.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki