FANDOM

Autorstwa Fargothena
Era-sojEra-col
Era-canonverse-dark

"Terrorystą? *śmiech* Ależ skąd! Ja wolę określenie...skrajnego oportunisty."
— Alucard o sobie, 365 ABY

Alucard Crawford, znany pod publicznym okiem głównie jako Pan Crawford to lider organizacji terrorystyczno-przestępczej, znanej jako Czarna Dłoń.

Biografia

Życie przed Czarną Dłonią

Prawie nic nie jest znane o wczesnym życiu Alucarda, gdyż trudno jest nawet określić, z jakiej planety dokładnie pochodzi, kiedy się urodził i czy jego imię i nazwisko są rzeczywiste. Według niektórych podań pochodzi z Serenno, gdzie był wrażliwym na moc, bogatym hrabią, lecz po śmierci żony i dzieci przeszedł na ciemną stronę i został pro-sithańskim terrorystą, a inni podają, że jest on członkiem długiej linii Sithów Czystej Krwi mieszkającej na Dromund Kaas, próbując odbudować dawną potęgę w ruinach tego, co pozostało z niegdyś chwalebnego Miasta Kaas. Jedyne co jest wiadome o jego życiu przed Czarną Dłonią to to, że jego rodzina zginęła z ręki żołnierzy Trzeciej Republiki.

Kontakt z Sithami i Czarna Dłoń

Wiadomo, iż ok. 362 ABY nawiązał on kontakt z co najmniej jednym Sithem, który pomógł mu założyć Czarną Dłoń oraz zrekrutować członków z najróżniejszych zakątków galaktyki. Z czasem, z zaledwie garści członków i bezplanowych ataków na różne placówki zarówno Trzeciej Republiki jak i Sojuszu Południowych Systemów, Czarna Dłoń szybko przekształciła się w mocno skoordynowaną organizację terrorystyczną, posiadając własną siatkę szpiegowską, grupy egzekwujące i wykonujące, prokurentów oraz liczne wtyki w wielu rządach w galaktyce. Jego grupa również wchodziła w porozumienia z innymi organizacjami przestępczymi, współpracując nawet z Kartelem Huttów. Mimo iż Sithański terroryzm był problemem doświadczanym w Skyriver oraz najbliższych galaktykach satelitarnych przez ostatnie stulecia, nigdy przedtem nie był on tak skoordynowany i wyraźnie niebezpieczny, jak od czasu gdy Czarna Dłoń się pojawiła. Ich najbardziej niesławnymi akcjami były Zaćmienie Coruscant, Operacja Gruba Sakwa, Kłopoty na Alabastrze i Z Deszczu Pod Rynnę.

Cisza przed Burzą

Około roku 400 ABY Czarna Dłoń umilkła, jej działania przestały być widywane, a organizacja wydawałoby się zniknęła z mapy galaktyki. Sithański terroryzm przestał być tak mocno odczuwalny, jak był do tej pory, i wydawałoby się, iż był to już koniec ery międzygalaktycznego terroryzmu.

Powrót

Nagle, w 463 ABY, ponad sto lat po pierwszej głośnej akcji wykonanej przez Czarną Dłoń, ich aktywność została wznowiona. By pokazać galaktyce głośno i wyraźnie, że wrócili, Alucard obmyślił akcję, która nazwał Operacja Chciwość. Polegała ona na wysadzeniu kilku dużych wieżowców na jednych z najludniej zamieszkanych planetach w galaktyce, a następnie dokonanie dobrze rozplanowanych zamachów na kilku senatorów, między innymi Haiara Geldyna. Crawford miał całkiem spore pole do działania, ale ostatecznie zredukował plan do zaledwie czterech planet; Peralii, Coruscant, Chandrili oraz Alabastry.

Osobowość i cechy

Alucard był znany ze swojej opanowanej i wyluzowanej, acz szyderskiej i złowieszczej osobowości. Lubił on także zarzucić żartem, jednak w odpowiednich sytuacjach potrafił on być niesamowicie poważny, srogi oraz agresywny. Crawford nienawidził niekompetencji, a każdy z jego ludzi który zawiódł zazwyczaj kończył martwy.

Jak zresztą później przekonało się Imperium Sithów po tym, jak udało się je odtworzyć, Alucard był chorym psychicznie ekstremistą który mordował nie dla jakiegoś celu, lecz dla własnej, chorej przyjemności. Jego anarchistyczne poglądy zaczęły mijać się z totalitarną władzą Imperium Sithów, aż w końcu frakcja zaczęła walczyć z tym, czemu pomogli powstać.

Wyposażenie

Alucard na co dzień nosił rozpiętą na klatce czerwoną (czarną od wewnątrz) koszulę z bogatymi, czarnymi zdobieniami zrobioną z jedwabiu i z podwiniętymi rękawami, czarną podkoszulkę, a na to wszystko dochodził czarny skórzany trencz, sięgający mu za kolana. Na nogach nosił czarne, dopasowane dżinsy oraz wysokie, czarne buty bojowe, a na pasie miał kaburę z pistoletem pulserowym w środku, komunikator oraz nóż z Hareddu w środku swojego trencza. Często nosił przy sobie również paczkę papierosów LaCroix Original oraz zapalniczkę typu Zippo. Na szyi nosił medalionik z srebra, który był otwierany, jednak nie wiadomo co kryje się w środku.