FANDOM

Alpha-01 (Doc) był pierwszym klonem, który został sklonowany na Kamino. W początkowych latach życia przebywał na Kamino i nauczał inne klony, a w późniejszym czasie został generałem I pułku piechoty.

Biografia

Młodość

Doc
Doc

Doc w młodości

urodził się w 32 BBY na Kamino, jako pierwszy żołnierz klon, przeznaczony dla republiki. Początkowo szkolił go sam Jango Fett, by mógł zostać głównym instruktorem dla innych klonów.

Bitwa o Geonosis (22 BBY)

W roku 22 BBY dowodził kanonierką z innymi żołnierzami, podczas bitwy o Geonosis. Gdy wylądował na arenie rozpoczęła się zażarta walka. Pomimo ogromnych strat, Republika wygrała bitwę. Doc nie został nawet ranny.

Dowództwo pierwszym pułkiem piechotu

Alpha dowodził pułkiem bardzo krótko od roku 22 BBY do 21 BBY. Stało się tak dlatego, że jego pułk został włączony do dywizji pod dowództwem komandora Gree.
Doc Jabiim

Doc na Jabiim

Bitwa o Jabiim (21 BBY)

W roku 21 BBY został wysłany na planetę Jabiim. Jego zadaniem było obrona bazy Shelter. Do długich walkach o bazę, Republice udało się ją obronić. Idąc za ciosem klony przeprowadziły szturm na Wybrzeże Razor. Podczas długich walk Doc został ranny i oczekiwał na transport na Kamino w celach leczenia.

Pobyt na Kamino

Po bitwie o Jabiim został umieszczony w ośrodku medycznym na Kamino. Jego obrażenie okazały się na tyle ciężkie, że po długiej rehabilitacji Alpha dalej kulał. Postanowiono umieścić go na stanowisku instruktora dla żołnierzy ARC.

Szkolił
Doc na Duro

Alpha-01 na Duro

głównie z walki wręcz. Jakiś czas później jego stan poprawił się na tyle, że Doc wrócił do walki.

Bitwa o Duro

Alpha-01 brał udział w bitwie o Duro, gdzie dowodził udanym szturmem na pozycje Separatystów. Wszystkie siły wroga zostały zmuszone do odwrotu.
Doc 2 wariant

Doc

Drugi wariant zbroi

Jakiś czas później wprowadzono drugi wariant zbroi. Miał on identyczne barwy jak stary.

Bitwa o Bari (19 BBY)

W roku 19 BBY został wysłany na planetę Bari, gdzie walczył z odziałami Derona Kelli. Po kilku tygodniach walki ogłoszona został porażka Republiki, a Alpha ukrywał się na planecie.

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki