FANDOM

Akademia Imperialna na Bari to
Imperialna Akademia na Bari

Wjazd do Akademi

Imperialny punkt szkoleniowy położony na planecie Bari. Powstała w 15 BBY na zlecenie moffa Wilhuffa Tarkina.

Historia

Powstanie

Po pierwszych sukcesach 104 Elitarnej dywizji desantowej Wilhuff Tarkin postanowił założyć akademię, która będzie szkoliła przyszłych żołnierzy tejże dywizji. Głównym dyrektorem placówki został moff Xeres.

Dalsze losy placówki

Akademia nauczała aż do roku 9 ABY, kiedy to 104 Elitarna dywizja desantowa została rozwiązana. Akademia stała się wtedy odbiornikiem stacji nasłuchowej krążącej na orbicie. Sygnał odebrany z stacji nasłuchowej był wysyłany do wysoko postawionych oficerów Imperialnego Biura Bezpieczeństwa.

Nauczyciele

Xeres

Xeres

Xeres

Xeres był Moffem nadzorującym planetę Bari. W przeszłości był oficerem floty galaktycznej Republiki. W Akademi zajmował miejsce dyrektora placówki, stratega i głównodowodzącego. Znany był ze swojego opanowania i przestrzegania dyscypliny. Zaufany człowiek wielkiego Moffa Wilhuffa Tarkina.

Reggio

Admirał Reggio

Reggio

Admirał Reggio był wrogiem Imperatora, który chcąc go uciszyć przeniósł go do Akademii. Mimo znakomitych umiejętności pilotowania TIE, został on skreślony i nigdy nie powrócił na stanowisko pilota. Mimo tego był lubiany i szanowany przez uczniów.

Lash

Lash
Lash

Lash

był imperialnym nauczycielem, który najpierw szkolił oficerów Republiki, a później Imperium. Uważany był za człowieka popierającego Imperatora. W Akademii nauczał głównie pilotowania maszyn typu AT-AT i im podobnych, nawigacji w kosmosie i radzenia sobie w trudnych warunkach.

Lotar Bao

Lotar
Lotar Bao

Lotar Bao

Bao był specjalistą od broni. W przeszłości był oficerem Republiki, mającym pod swoim nadzorem dwudziestu klonów. W akademii uczył jak celować, naprawiać i konserwować broń i gdzie celować by trafić. Lotara nigdy nie obchodziła polityka, był typowym żołnierzem, który niezależnie pod czyimi rozkazami walczy, robił to ze wszystkich sił.

Kwen Zold

Pułkownik
Kwen Zold

Kwen Zold

Kwen Zold był wysoce zasłużonym oficerem Imperium. Brał udział w wielu bitwach, gdzie dzielnie walczył na pierwszej lini ognia. Jego doświadczenie został wykorzystane i został przydzielony do Akademii na Bari. Na swoich lekcjach nauczał kadetów walki wręcz, strzelania. Uczył także podstawowych techniki szturmowych, takich jak tworzenie pułapek dla wroga, lub walczenie strategiczne oraz pełnił funkcję nauczyciela medycznego. Wyszkolił on wielu przyszłych lekarzy.

Nick Heg

Nick
Nick Heg

Nick Heg

Heg był admirałem współpracującym z Thrawnem. Gdy został przeniesiony nie był zadowolony. W akademii nauczał dowództwa nad Gwiezdnym Niszczycielem. Oprócz tego był także wynalazcą. Jego największym wynalazkiem był Transporter typu Heg. Uważany był za człowieka poważnego i wzbudzającego szacunek.

Clay

Clay
Clay 20 lat

Clay

był szturmowcem który po tym jak został ranny postanowił nauczać. Do Akademii dołączył w roku 4 BBY. Nauczał tam przyszłych szturmowców ponieważ jako weteran wielu bitew, miał ogromne doświadczenie. Nauczał także napraw sprzętu, używanego przez Imperium. Był lubiany i szanowany przez uczniów. Jego podopieczni trafiali do najlepszych jednostek w całej galaktyce, między innymi do legionu 501.