FANDOM

Autorstwa Fargothena
AT-568 - To Anty-klon żyjący za czasów panowania Imperium.
Anty-klon

Historia

Sklonowanie

AT-568 powstał w 19 BBY gdy grupa klonerów zbuntowała się przeciw Imperium. Został sklonowany jako anty-klon na podstawie DNA Jango Fetta.

Powstanie na Kamino

W 12 BBY władza odkryła że klonerzy spiskują przeciw nim. Wysłali więc 501 Legion pod dowództwem Boba Fetta. Podczas walki z Imperium pozabijał wielu wrogów, ze względu na swoje działko blasterowe. Gdy Imperium przechyliło szale zwycięstwa na swoją stronę, razem z resztą zaczął się wycofywać. Stał w drzwiach hangaru, ostrzeliwując nadchodzących szturmowców i oberwał w zbroję która szczęśliwie zatrzymała go przed śmiercią, gdy nagle spadający pręt uderzył go w głowę i stracił przytomność.

Obudzenie

Gdy się obudził, było już dawno po wszystkim. Szturmowcy wzięli go za martwego, dlatego go zostawili. Zauważył że nie było już statku, więc postanowił udać się do hangaru głównego. Gdy tam się udał, znalazł rozstrzelanych szturmowców. Zabrał jednemu zbroję i udał się na powierzchnię. Tam znalazł grupę szturmowców udającej się do transportu, więc postanowił się dołączyć. Gdy dolecieli na krążownik typu Imperial-I jeden z oficerów zapytał się go o identyfikacje. Przerażony klon zdjął hełm i kątem oka przyuważył identyfikator w hełmie. Podał identyfikację i poszedł do kwater żołnierzy. AT, nie wiedząc co poczynić zamknął oczy i poszedł spać.

Bunt

Na statku zaprzyjaźnił się z paroma żołnierzami, po czym wsczął bunt. Owy bunt trwał prawie dwa tygodnie, po czym ku ich nieszczęściu, podczas strzelaniny ktoś trafił w centrum sterowania niszcząc je, przez co statek zaczął lecieć w stronę jakiejś planety na której się rozbił. W katastrofie z ponad 9 tysięcy pasażerów przeżyło 20 w tym AT-568.

Wrogowie

Z 20 ludzi którzy przeżyli, 9 było po stronie At, z czego reszta była zwolennikami Imperium.Szybko doszło pomiędzy nimi kilka sporów oraz strzelanina.Po około czterech tygodniach na dzikiej planecie większość szturmowców(Wspólników At jak i ich wrogów) zginęło, czy to podczas bójek lub przez dzikie zwierzęta. Oficer, który był już lekko szalony, rozkazał żołnierzom zabić AT. Szturmowcy uznali go za szalonego, i żeby zakończyć jego udręke zabili go. Skapitulowali, i zaczęli szukać sposobu na wydostanie sie.

Śmierć

Po kolejnych 5 miesiącach siedzenia na bezludnej planecie, ocaleni zaczeli się zastanawiać czy ktokolwiek po nich przyjdzie. Jako iż At i jego ziomkowie rozdawali jakiekolwiek jedzenie zostało(Zwierzęta z owej planety były nie jadalne) pozostali zaczęli podejrzewać ich o zatrzymywanie większośći zapasów dla siebie. Pewnej nocy czterech żołnierzy oszalałych od gorąca i krwiopijnych insektów zakradło się do obozu At-568 i pozabijali wszystkich strażników, po czym poderżnęli gardło klonowi, kończąc jego życie. Owi szturmowcy przeżyli około dwa tygodnie po czym jeden popełnił samobójstwo, dwóch zjadły zwierzęta a ostatni z głodu zjadł sobię ręke i umarł od zakażenia.